//
کدخبر: ۴۳۴۰۹۳ //

مرگ دلخراش مادر جوان به همراه دو دختر کودکش در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت در عصر این حادثه یک مادر ۳۱ ساله به همراه ۲ فرزندش در تهرانپارس فوت شدند.

مرگ دلخراش مادر جوان به همراه دو دختر کودکش در تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

سید جلال ملکی در این باره افزود: ساعت ۱۲:۳۹ امروز حادثه گاز گرفتگی در خیابان احسان تهرانپارس به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان سه دقیقه ماموران یک ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: در طبقه همکف یک ساختمان چهار طبقه و در یک واحد ۵۵ متری حادثه گاز گرفتگی روی داده بود و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند با وضعیت بدون علایم حیاتی مادر ۳۱ ساله به همراه دختر ۹ ساله و پسر ۶ ساله اش مواجه شدند.

ملکی ادامه داد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند درب این واحد مسکونی توسط پدر خانواده و همسایگان باز شده بود اما بخاری و اجاق گاز واحد همچنان روشن بود.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه علت مرگ این سه نفر انتشار گاز منواکسیدکربن است که البته بررسی دقیق‌تر در حال انجام است.

ملکی یادآور شد: با شروع فصل سرما حوادث انتشار گاز منواکسید کربن افزایش پیدا می‌کند که یکی از علت‌های اصلی آن نقص در سیستم بخاری و سایر وسایل گرمایشی است که از شهروندان درخواست داریم در نصب این وسایل از افراد متخصص استفاده کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان