//
کدخبر: ۴۳۲۹۸۹ //

دستگیری قاتل مادر و دختر گیلان‌غربی توسط پلیس کمتر از ۷۲ ساعت از ارتکاب جنایت

فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل متواری کمتر از ۷۲ ساعت از ارتکاب جنایت خبر داد که به دنبال اختلافات خانوادگی اقدام به قتل همسر و مادرهمسرش و زخمی کردن پدر همسرش کرده بود.

دستگیری قاتل مادر و دختر گیلان‌غربی توسط پلیس کمتر از ۷۲ ساعت از ارتکاب جنایت
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: صبح روز چهارشنبه (۲۴ آبان) وقوع یک مورد درگیری و تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان گیلان‌غرب به پلیس گزارش شد.
وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد ، جوانی حدودا ۲۸ ساله پس از وقوع اختلاف شدید با همسر و اعضای خانواده اش ابتدا به سراغ وی و پدر همسرش رفته و پس از آن هم به سراغ مادر همسرش رفته و به سمت آن ها تیراندازی کرده است.
سردار حاجیان افزود: بر اثر این تیراندازی که در دو محله جداگانه اتفاق افتاد همسر و مادر همسر عامل تیراندازی به ضرب گلوله وی کشته شدند و پدر همسرش نیز به شدت زخمی و روانه بیمارستان شد.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: یا دریافت این اطلاعات کار اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی پلیس برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد تا اینکه ماموران توانستند با اشراف اطلاعاتی خود مخفیگاه قاتل فراری را در یکی از روستاهای گیلان‌غرب شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.
سردار حاجیان ادامه داد: ماموران پلیس همچنین در بازرسی از مخفیگاه قاتل دستگیر شده یک قبضه اسلحه کلاشینکف ، یک قبضه کلت کمری و یک قبضه نارنجک دستی کشف کردند.
وی در پایان با اشاره به اعتراف فرد قاتل به ارتکاب قتل همسر و مادر همسرش و زخمی کردن پدر همسرش، از تشکیل پرونده ای در این خصوص خبر داد و گفت: بازجویی های تکمیلی از این فرد توسط پلیس ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۹۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان