//
کدخبر: ۴۳۰۴۷۹ //

قتل فجیع دختر دانشجو قبل از مهاجرت / حکم اعدام برای قاتل بی رحم

مرد جوان که با همدستی دوستش دختردانشجو را قربانی سرقت پول و طلاهایش کرده و جسد مثله وی را در حاشیه تهران رها کرده بود با حکم قضایی به مجازات سنگین قصاص، شلاق، زندان و جزای نقدی محکوم شد. قضات دادگاه همدست وی را نیز به زندان، شلاق و جزای نقدی محکوم کردند.

قتل فجیع دختر دانشجو قبل از مهاجرت / حکم اعدام برای قاتل بی رحم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرماه سال ۱۴۰۰ زن میانسالی به پلیس آگاهی رفت و از ناپدید شدن دختر ۲۷ ساله‌اش به نام سارا خبر داد.

وی در تشریح شکایتش گفت: دخترم دانشجوست و مدتی است به فکر  مهاجرت  افتاده است. او همه پس‌اندازهایش را تبدیل به دلار کرده و قصد دارد به یکی از کشورهای اروپایی مهاجرت کند. دخترم دیروز وقتی به خانه آمد خیلی عصبانی بود و می‌گفت یکی از دوستانش دلارهای قلابی به او داده است .او دیروز عصر با حالتی عصبانی از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. حالا گوشی موبایلش خاموش است و هیچ اطلاعی از او ندارم.

ردیابی مهندس قلابی

با این شکایت تلاش برای افشای راز ناپدید شدن دختر جوان آغاز شد و ماموران در نخستین گام از  تحقیقات به بررسی فهرست ریز مکالمات تلفنی وی پرداختند و به رابطه او با یک مرد جوان به نام میلاد پی بردند. میلاد در خانه مجردی اش در شمال تهران ردیابی و بازداشت شد.

این مرد که مدعی بود مهندس است گفت: سارا را از قبل می‌شناختم و با او رابطه دوستانه داشتم اما او یکباره ناپدید شد و من اطلاعی از او ندارم.

 ماموران در بازرسی خانه مجردی این مرد آثار باقیمانده خون روی دیوارها را کشف کردند و در انباری خانه وی یک کلت کمری و ۵ فشنگ جنگی کشف کردند.

در ادامه تحقیقات روشن شد میلاد تحصیلات دانشگاهی ندارد و مهندس نیست.

با افشای این ماجرا میلاد بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و به  قتل  دختر جوان اعتراف کرد.

 وی گفت: بعد از قتل ،جسد را با تبر مثله کردم و با همدستی یکی از دوستانم به نام  بهنام آن را در حاشیه تهران رها کردیم.

بهنام نیز ردیابی و بازداشت شد و به همدستی در اخفای جسد اعتراف کرد.

به این ترتیب برای میلاد به اتهام قتل ، جنایت بر میت و  خرید اسلحه و فشنگ جنگی و برای بهنام به اتهام مشارکت در جنایت بر میت، اخفا جسد و خرید و نگهداری اسلحه کیفرخواست صادر شد و دو متهم در شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کردند.

در دادگاه چه گذشت

 در ابتدای جلسه مادر سارا درخواست  قصاص  را مطرح کرد.

وی با اشاره به دو متهم گفت : این دو مرد  دخترم را فریب دادند و او را به خانه مجردی‌شان کشاندند .سپس همه پول و طلاهایی را که پس انداز کرده بود از او دزدیدند و در عوض دلارهای قلابی به دخترم دادند .سارا که متوجه ماجرا شده بود می‌خواست از آنها شکایت کند. اما آنها بی‌رحمان او را کشتند و جسد تکه تکه‌اش را در بیابان رها کردند. من به هیچ قیمتی حاضر به گذشت نیستم و برایشان اشد مجازات می‌خواهم .

سپس میلاد روبه روی قضات ایستاد و گفت: من از طریق بهنام که دوست صمیمی‌ام بود با سارا آشنا شدم .سارا و بهنام با هم همدانشگاهی بودند. سارا گفته بود قصد مهاجرت دارد. به همین خاطر بهنام او را به من معرفی کرد تا برای مهاجرت به او کمک کنم.

 وی ادامه داد: من کارهای مربوط به مهاجرتش را انجام می‌دادم که در این رفت و آمدها به یکدیگر علاقمند شدیم .او  گاهی اوقات برای دیدنم به خانه‌ام می‌آمد .یک بار با کیف پر از سکه و دلار به خانه ام آمد. او می‌گفت سکه‌ها پس‌انداز چندین ساله‌اش است  و می خواهد آنها را بفروشد و سکه بخرد. من در یک فرصت تعدادی  از سکه‌ها را از کیفش برداشت و چند روز بعد با ترفندی  خاص از  او خواستم تا همه پول و  سکه‌ها را به من بدهد تا برایش دلار تهیه کنم .اما من به او دلارهای قلابی دادم .دوستم بهنام هم در جریان سرقت ها  بود. اما پس از چند روز سارا متوجه ماجرا شد.او  با حالی عصبانی به خانه‌ام آمد و  شروع به داد و فریاد کرد. او می‌گفت متوجه شده دلارها قلابی است. سعی کردم او را آرام کنم .اما نشد. من که ترسیده بودم با کلتی که از قبل داشتم چند تیر به او شلیک کردم. سپس جسد او را در حمام با تبر مثله کردم. آنها را در کیسه‌های نایلونی گذاشتم و همراه بهنام  به  بیابان‌های حاشیه تهران بردیم و رها کردیم.

این متهم گفت: باور کنید من سارا را دوست داشتم و نمی‌خواستم او را بکشم. ولی وقتی فهمیدم به حقیقت پی برده و آبرویم در خطر است تصمیم اشتباهی گرفتم و به او شلیک کردم . من در آن لحظه کنترلی بر اعصابم نداشتم  و حالا پشیمان هستم.

وقتی بهنام که با قرار وثیقه آزاد بود روبه روی قضات ایستاد گفت :من واسطه آشنایی سارا و میلاد بودم و می‌دانستم میلاد قصد دارد پول و طلاهای او  را سرقت کند. اما هرگز فکر نمی‌کردم او دست به جنایت بزند. من اسلحه را قبلاً خریده بودم و آن را در انباری خانه میلاد گذاشته بودم و  نمی‌دانستم او با اسلحه دست به قتل می‌زند.

 وی ادامه داد :میلاد بعد از اینکه دست به قتل زده بود با من تماس گرفت و از من کمک خواست و من هم از ترسم در حمل جسد به او کمک کردم .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده میلاد را به قصاص، به خاطر مثله کردن جسد به پرداخت دیه و 40 ضربه شلاق، به جرم خریداری سلاح به 16 ماه زندان و به جرم خرید فشنگ جنگی به جزای نقدی محکوم کردند.

بهنام نیز به جرم اخفای جسد به یکسال زندان، به خاطر خرید سلاح به 18 ماه حبس و به خاطر مشارکت در مثله کردن جسد به 30 ضربه شلاق محکوم شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۴۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان