//
کدخبر: ۴۲۸۶۹۰ //

کلاهبردار مأمورنما در شیراز دستگیر شد/ کلاهبرداری ۱۵ میلیاردی متهم از شهروندان

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری مأمور‌نمایی که با وعده‌های دورغین ۱۵ میلیارد ریال از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

 کلاهبردار مأمورنما در شیراز دستگیر شد/ کلاهبرداری ۱۵ میلیاردی متهم از شهروندان
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: شخصی به کلانتری 26 رحمت شهرستان شیراز مراجعه و اظهار کرد فردی خود را پلیس معرفی و مبلغ 700 میلیون ریال از من بابت شرکت در مزایده خودرو با قیمت مناسب أخذ و متواری شده و دیگر جوابگو تلفن من نیست که موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: مأموران انتظامی کلانتری 26 رحمت شهرستان شیراز با انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق شدند فرد مأمورنما را در یکی از محلات شیراز شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ شجاعی ادامه داد: پس از بررسی به عمل آمده مرد 28 ساله تاکنون به 12 نفر پیشنهاد‌های وسوسه‌انگیز از جمله شرکت در مزایده خودرو با قیمت مناسب، رفع موانع قانونی برای معافیت سربازی و تسهیل در انجام امور در پلیس‌های تخصصی را به شهروندان ارائه کرده و بیش از 15 میلیارد ریال از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم یک قبضه کلت کمری و 2 دست لباس انتظامی کشف شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۶۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان