//
کدخبر: ۴۲۸۰۱۶ //

ریزش مرگبار ساختمان در باقرشهر

مدیر روابط عمومی شهرداری باقرشهر گفت: عدم رعایت اصول ایمنی و سهل‌انگاری در تخریب دیوار ساختمان در حال ساخت در باقرشهر یک کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت.

ریزش مرگبار ساختمان در باقرشهر
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی اشرفی‌پور، با اشاره به فوت یک کارگر در اثر ریزش دیوار ساختمان در حال ساخت اظهار داشت: در ساعت 10:51 صبح روز سه شنبه گزارش حادثه ریزش دیوار قدیمی در خیابان 15 متری امام حسین غربی(ع) به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر گزارش و بلافاصله عوامل آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای ایستگاه شهید عبدالمحمد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد که بر اثر ریزش دیوار قدیمی در حال تخریب ساختمان نوساز 3 کارگر در زیر آوار گرفتار شدند.

مدیر روابط عمومی شهرداری باقر شهر در ادامه گفت: آتش‌نشانان سریعاً عملیات نجات را آغاز کرده و رهاسازی به صورت کامل انجام شد.

وی ادامه داد: بنا بر گزارش عوامل آتش‌نشانی تخریب دیوار قدیمی ساختمان در حال ساخت در خیابان 15 متری امام حسین(ع) غربی باقر شهر به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی و سهل‌انگاری اتفاق افتاده است.

اشرفی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: در این عملیات 3 کارگر ساختمانی به سرعت از زیر آوار خارج شده که متأسفانه 1 نفر به‌دلیل شدت صدمات فوت و 2 مصدوم حادثه به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل تا جهت تکمیل درمان به مراکز درمانی اعزام شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان