//
کدخبر: ۴۲۵۷۴۱ //

مردی با جسد مثله شده زنش به مقر فراجا رفت | چمدان را باز کنید جسد زنم داخل آن است | روایت جزئیات دستگیری قاتل بی‌رحم از زبان یک مقام پلیس آگاهی

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل بی رحم در تهران خبر داد.

مردی با جسد مثله شده زنش به مقر فراجا رفت | چمدان را باز کنید جسد زنم داخل آن است | روایت جزئیات دستگیری قاتل بی‌رحم از زبان یک مقام پلیس آگاهی
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: ابتدای مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل در تهران و وصول این خبر به اداره آگاهی تهران بزرگ، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی زبده از کارگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی دریافتند؛ ابتدای مهرماه سال جاری فردی با حمل یک ساک بزرگ مشکی رنگ و با مراجعه به درب جنوبی ستاد فراجا اظهار داشت، همسرش را به قتل رسانده و جسدش داخل چمدان است. در بررسی چمدان و تایید صحت اظهارات وی، متهم را دستگیر و مراتب سریعا به سلسله مراتب ارسال شد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در بررسی چمدان جسد مثله شده فجیح زن حدودا ۳۰ ساله را مشاهده کردند. پس از انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی، کارآگاهان در بازجویی‌های اولیه متوجه شدند؛ قاتل به همراه همسرش در یکی از شهرهای جنوبی سکونت داشته‌اند و در تاریخ مذکور متوجه روابط نامشروع همسرش با یک مرد تبعه کشور عراق می‌شود.

پس از مواجهه با همسرش با او درگیر شده و وی را ابتدا خفه می‌کند و پس از آن جسدش را به صورت مثله شده به تهران می‌آورد و به تصور اینکه جسد را به تهران می‌برد و همانجا مجازات می‌شود بوسیله گوشی در اینترنت مقر انتظامی مهم را جستجو و اولین آدرس مقر انتظامی ستاد فراجا را مشاهده و پس ازمراجعه به آن محل به اقدام خود اعتراف گردیده است.

سردار علی ولی پور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با توجه به قتل عمدی، با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی به زندان معرفی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۷۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان