//
کدخبر: ۴۲۴۵۱۲ //

تبادل آتش مرگبار بین قاتل مسلح و پلیس ! / هلاکت شرور در محاصره پلیس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاتلی که ۶ روز پیش یک شهروند را در شهرستان کوار به قتل رسانده بود در درگیری متقابل با پلیس به هلاکت رسید‌.

تبادل آتش مرگبار بین قاتل مسلح و پلیس ! / هلاکت شرور در محاصره پلیس
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار رهام بخش حبیبی درباره جزئیات این اتفاق اظهار داشت: در پی انتشار خبری در فضای مجازی  مبنی بر وقوع یک فقره  قتل  در یکی از مراکز تجاری شهرستان کوار در سی ام شهریورماه سال جاری و متواری شدن  قاتل  ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی  در بررسی های اولیه مطلع شدند که قاتل به دلیل اختلافات شخصی با تهیه یک قبضه اسلحه کلاش به یک مرکز تجاری مراجعه و پسر عموی ۴۲ ساله خود را به قتل رسانده و متواری می شود.

سردار حبیبی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و ماموران انتظامی شهرستان کوار به همراه کارکنان یگان تکاوری با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه قاتل ۳۲ ساله را در کوه های اطراف این شهرستان شناسایی کرده  و سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد:  شرور  قاتل که مسلح به اسلحه کلاش بود با مشاهده پلیس اقدام به  تیراندازی  به سمت ماموران کرد و پس از بی اعتنایی به هشدارهای پلیس و  درگیری متقابل و عدم تسلیم شدن، با شلیک پلیس به هلاکت رسید.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل یک قبضه اسلحه کلاش و دو تیغه خشاب و مقداری مهمات مربوطه کشف شد، به افراد هنجار شکن هشدار داد  امنیت شهروندان خط قرمز ماست و پلیس با کسانی که بخواهند به هر طریق باعث اخلال در نظم و امنیت استان شوند برابر قانون به شدت و بدون اغماض با آنان برخورد می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۵۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان