//
کدخبر: ۴۲۴۳۱۶ //

دزدان ۱۲۰ میلیاردی کرج غافلگیر شدند

اعضای ۵ نفره باند سارقان که در ۱۷ فقره سرقت اقدام به ربودن اموالی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر شدند.

دزدان 120 میلیاردی کرج غافلگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار حمید هداوند گفت: در جریان وقوع چند فقره سرقت خودرو های ماکسیما و مزدا 3 در مناطق مختلف شهر کرج، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که سارقان در یک گروه ۵ نفره ابتدا یک دستگاه خودرو ماکسیما را به سرقت برده و با استفاده از آن خودروی سرقت اقدام به دیگر سرقت ها می کردند. فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: پس از بررسی‌های میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت هر ۵ سارق شناسایی و مشخص شد که این افراد به تازگی از زندان آزاد شده و با تشکیل باند در زمینه سرقت خودرو فعالیت دارند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه سارقان در شهرهای تهران، چهارباغ و کرج شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند، تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی متهمان به انجام ۱۰ فقره سرقت خودروهای ماکسیما ، مزدا ۳ و زانتیا و ۴ فقره سرقت موتورسیکلت، یک فقره سرقت مغازه و 2 فقره سرقت بار کامیون‌های در حال تردد در محورهای مواصلاتی استان های تهران، البرز و قزوین اعتراف کردند.

سردار هداوند با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند سرقت حدود ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود، خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی مالباختگان این پرونده همچنان ادامه دارد. ارشدترین مقام انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: به حمدالله پلیس امروز به میزانی از هوشمندی و توانمندی رسیده که سخت‌ترین پرونده‌ها به دست فرزندان این ملت رمزگشایی و مخلان امنیت را به سزای اعمالشان می رسانند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۳۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان