//
کدخبر: ۴۲۱۶۵۸ //

کشف ۱۴جسد در خانه قاتل سریالی

مرد 34ساله‌ای که به تماشای فیلم‌های جنایی و قاتلان سریالی علاقه داشت، تصمیم گرفت در دنیای واقعی در نقش یک قاتل سریالی ظاهر شود و دست به جنایت زد.

کشف 14جسد در خانه قاتل سریالی
به گزارش فرتاک نیوز،

تحقیقات کارآگاهان جنایی و پلیس برای دستگیری قاتل سریالی رواندا که 14زن و مرد را به قتل رسانده است، آنها را به آشپزخانه‌ای کشاند که اجساد قربانیان در آنجا دفن شده بود.

 اوایل امسال، مرد 34ساله‌ای که به تماشای فیلم‌های جنایی و قاتلان سریالی علاقه داشت، تصمیم گرفت در دنیای واقعی در نقش یک قاتل سریالی ایفای نقش کند.

او سراغ افرادی می‌رفت که خانواده و دوستان نزدیکی نداشته باشند و بعد از جلب اعتماد قربانیان آنها را به خانه خود در شهری واقع در حومه کیگالی دعوت می‌کرد و آنها را به قتل می‌رساند و جسدشان را در چاله‌ای که در آشپزخانه خانه اجاره‌ای خود حفر کرده بود، دفن می‌کرد. برخی از آنها را نیز با الهام گرفتن از فیلم‎هایی که دیده بود در اسید حل می‌کرد. یک روزوقتی در یکی از کافه‌ها، در حال اغفال زنی بود، او به وی مشکوک شد وسراغ پلیس رفت و به این ترتیب قاتل سریالی دستگیر شد. ماموران در بازرسی از خانه وی، در آشپزخانه‌ گودالی پیدا کردند و جسد 14زن و مرد در آنجا کشف شد.این قاتل سریالی در اعترافاتش گفت که با تماشای فیلم‌های قاتلان سریالی تصمیم گرفتم من هم یک قاتل سریالی شوم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اعتمادآآنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۶۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان