//
کدخبر: ۴۲۰۷۵۰ //

۴ جوان در خیابان با چاقو به جان هم افتادند / قتل خونین پسر جوان در ساوه + جزییات

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

4 جوان در خیابان با چاقو به جان هم افتادند / قتل خونین پسر جوان در ساوه + جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی جمالی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره  دستگیری قاتل  یک نفر ابر اثر  نزاع دسته جمعی  اظهار کرد: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری چند جوان با سلاح سرد بلافاصله مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۹، گشت یگان امداد و پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به مرکز درمانی و محل وقوع درگیری اعزام شدند.

وی با اشاره به انتقال دو نفر از مصدومان این نزاع به بیمارستان اظهار داشت: یکی از مصدومان این درگیری با وجود تلاش کادر درمان به علت شدت جراحات وارده فوت می نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه: در بررسی های اولیه مشخص شد ۴ نفر جوان به دلیل اختلافات قبلی با  سلاح سرد  با یکدیگر درگیر و در نتیجه آن یک نفر مصدوم شده و فرد دیگر در اثر شدت جراحات وارده با چاقو در مرکز درمانی فوت می‌کند.

جمالی خاطر نشان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس و در همان تحقیقات ابتدایی عامل اصلی وقوع قتل شناسایی و پس از ساعاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با اشاره به معرفی قاتل به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: وقوع چنین نزاع هایی مصداق بارز اخلال در نظم عمومی است و از این رو پلیس برابر قانون با عاملان آن با جدیّت برخورد خواهد کرد‌.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۷۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان