//
کدخبر: ۴۱۷۹۸۵ //

مرگ دلخراش پسربچه ۱۱ ساله در سانحه رانندگی

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: پسربچه‌ای ۱۱ ساله در یک سانحه رانندگی در شهرک طرق مشهد به طرزی دلخراش جان باخت.

مرگ دلخراش پسربچه ۱۱ ساله در سانحه رانندگی
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ احمد نگهبان ، اظهارداشت:حوالی ساعت 14:57 دقیقه ظهر روز گذشته خبری مبنی بر تصادف جرحی در خیابان شهید رجائی شهرک طرق به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی به همراه اورژانس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه اتوبوس شرکت اتوبوسرانی با پسربچه ای 11 ساله که با دوچرخه در حال تردد بوده برخورد کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: متأسفانه این پسربچه به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش های تیم پزشکی فوت کرده است.

فرمانده انتظامی مشهد با ابزار تأسف از این سانحه دلخراش خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل تحقیقات کارشناسان پلیس راهور برای بررسی علت تامه حادثه ادامه دارد.

یک کشته و 2 مصدوم در برخورد تریلر با موتورسیکلت 

فرمانده انتظامی مشهد گفت: همچنین برخورد تریلر با موتورسیکلت در اتوبان شهید" بابانظر" مشهد یک کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت. 

سرهنگ نگهبان ادامه داد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110، مبنی بر وقوع یک مورد تصادف در اتوبان شهید بابانظر، بلافاصله گشت تصادفات مشهد به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه تریلر در زیرگذر شهید آوینی با یک دستگاه موتورسیکلت با 3 ترک نشین به دلایل نامعلومی برخورد کرده است.

سرهنگ نگهبان بیان داشت: در این حادثه متاسفانه یکی از ترک نشینان موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در محل فوت و 2 ترک نشین دیگر آن مصدوم و با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: علت تامه تصادف توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۹۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان