//
کدخبر: ۴۱۷۲۰۵ //

عجیب ترین ادعا در جنایتی تکاندهنده!

پسر جوان که به اتهام قتل مادرش بازداشت شده، مدعی است برایش پاپوش درست کرده‌اند و نظریه پزشکی قانونی بی‌گناهی‌اش را ثابت خواهد کرد.

 عجیب ترین ادعا در جنایتی تکاندهنده!
به گزارش فرتاک نیوز،

ظهر شنبه 21 مرداد، زن میانسالی با پلیس تماس گرفت و مدعی شد: خواهرزاده‌ام دقایقی قبل با من تماس گرفت و گفت خواهرم را به قتل رسانده است.

به دنبال این تماس موضوع از سوی مأموران کلانتری 135 آزادی به بازپرس محمد مهدی براعه اعلام شد. دقایقی بعد تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد زن میانسال در حالی که آثار کبودی روی بدنش دیده می‌شد مواجه شدند.

در معاینات اولیه پزشکی قانونی علت مرگ مشخص نشد و به دستور بازپرس جنایی جسد برای معلوم شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

باتوجه به اظهارات خواهر متوفی، پسر او بازداشت شد اما وی منکر قتل است. او در تحقیقات اولیه گفت: قبلاً ماده مخدر ماری جوآنا مصرف می‌کردم اما یک سالی است که ترک کرده ام. خواهرم در کانادا زندگی می‌کند و برادرم هم ساکن شمال کشور است. مادرم بیماری ریوی داشت و مدام بستنی می‌خورد. روز حادثه به من گفت که بستنی دلش می‌خواهد اما من پول نداشتم. به همین خاطر از خانه خارج شدم تا با ماشین مسافر کشی کنم و بتوانم پول برای خرید بستنی جور کنم. مدتی بعد وقتی با بستنی برگشتم وارد اتاق که شدم مادرم را دیدم که روی زمین افتاده بود و نفس نمی‌کشید. بعد به برادرم زنگ زدم و او هم به خاله‌ام گفته بود. خانواده خاله‌ام دروغ گفته‌اند و من اصلاً حرفی در رابطه با قتل مادرم نزده ام. خانواده خاله‌ام برایم دسیسه چینی کرده‌اند.

او در برابر این سؤال بازپرس که همسایه‌ها صدای دعوای تو و مادرت را شنیده‌اند، پاسخ داد: همسایه‌ها نیز دسیسه چینی کرده‌اند. جواب پزشکی قانونی هم که بیاید به شما ثابت می‌شود که من قتلی مرتکب نشده‌ام و آنها برای من پاپوش درست کرده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۲۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان