//
کدخبر: ۴۱۶۹۱۸ //

کودک ۶ ساله ساوجی در استخر آجرپزی غرق شد

رییس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی و پیش بیمارستانی ساوه گفت: یک کودک ۶ ساله بر اثر غرق شدگی در استخر کوره آجر پزی جان خود را از دست داد.

کودک ۶ ساله ساوجی در استخر آجرپزی غرق شد
به گزارش فرتاک نیوز،

جمعه شب، اظهار کرد: ساعت ۲۰ امروز یک مورد غرق شدگی به مرکز فرماندهی اورژانس ساوه گزارش شد.

وی اضافه کرد: این حادثه در استخر یکی از کوره های آجر پزی ساوه رخ داده و براثر آن یک کودک ۶ ساله جان خود را از دست داده بود.

صیدی اضافه کرد: هرچند کودک حین مراجعه نیروهای امدادی این مرکز علایم حیاتی نداشت اما به محض ورود به صحنه عملیات احیا و امداد و نجات از سوی تیم اعزامی انجام شد و کودک به بیمارستان منقل شد.

وی با اشاره به اینکه در بیمارستان نیز عملیات احیا برای نجات این کودک نتیجه بخش نبود، تصریح کرد: غرق شدگی یکی از آسیب‌های قابل پیشگیری و درمان است که شایعترین زمان غرق شدگی، اوایل صبح و غروب آفتاب بوده و بیشتر غرق شدگان در خارج از طرح های سالم سازی و در غیاب ناجیان غریق، دچار غرق شدگی می شوند.

وی توصیه کرد: مردم از شنا کردن در محل های غیر ایمن، به ویژه استخرهای کشاورزی، صنعتی و رودخانه ها خودداری کرده و به ویژه خانواده ها از کودکان خود مراقبت بیشتری داشته باشند.

صیدی خاطرنشان کرد: همچنین صاحبان استخرها نیز با حصار کشی و نصب تابلوهای هشداری مانع از ورود افراد به این اماکن شوند.

مرکز فوریت‌های پزشکی و پیش بیمارستانی ساوه با ۲۱ پایگاه امدادی شامل ۱۵ پایگاه جاده ای و ۶ پایگاه شهری مشغول به فعالیت است که هشت پایگاه در شهرستان زرندیه و مابقی نیز در ساوه قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۹۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان