//
کدخبر: ۴۱۶۷۵۳ //

حمله ۲ زورگیر خشن به ۳۰ زن تهرانی / در هفت چنار فاش شد

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو مرد جوان که مرتکب ۳۰ فقره زورگیری از زنان مسن شده بودند خبر داد.

حمله 2 زورگیر خشن به 30 زن تهرانی / در هفت چنار فاش شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محمد گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت عملیات کلانتری ۱۱۱ هفت چنار در حال گشت زنی در محدوده خیابان باقری تهران بودند که به 2مرد جوان که به صورت پیاده افراد گذری را زاغ‌زنی می‌کردند مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

متهمان در همین حین به طرف خانم میانسالی حمله ور و با تهدید سلاح از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری و به سرعت از محل گریختند.

این مقام ارشد انتظامی به اقدامات پیش‌دستانه پلیس و آمادگی هرچه تمام‌تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی هر دو متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان یک پنجه بوکس و شوکر نظامی و دو عدد باتوم تاشو و یک قبضه سلاح سرد و همچنین یک دستگاه تلفن همراهی که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد متهمان ۲۱ ساله در تحقیقات اولیه به ۳۰ فقره زورگیری مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

سردار گودرزی با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد در این رابطه ۱۵ شاکی که اکثر آنها خانم‌های مسن بودند شناسایی و شناسایی مال خر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گفته این مقام قضایی کلیه مالباختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۷۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان