//
کدخبر: ۴۱۳۶۴۷ //

شکست عشقی از من یک تبهکار ساخت / قمه کشی برای داماد در شب عروسی

3 مرد بعد از خوردن قرص‌های روانگردان‌ به جان‌‌ مردم می‌افتادند و با دعوای ساختگی گوشی‌های‌شان را سرقت می‌کردند. متهمان با سوء‌استفاده از عکس و فیلم‌های ‌داخل گوشی‌ها اخاذی‌ می‌کردند‌.

شکست عشقی از من یک تبهکار ساخت / قمه کشی برای داماد در شب عروسی
به گزارش فرتاک نیوز،

 از اوایل پاییز سال گذشته‌ زنان و مردان جوان و میانسال با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از افرادی به اتهام  سرقت گوشی  های‌شان و اخاذی میلیونی شکایت کردند. ‌متهمان تحت تعقیب‌ بودند که با گذشت بیش از ۹ ماه از این ماجرا‌، روزهای‌ پایانی هفته گذشته پلیس در جریان  دستگیری  دو سارق از سوی مردم در جنوب تهران‌ قرار گرفت.‌ با تحقیق اولیه معلوم شد یکی از آنها دعوای ساختگی راه انداخته و دیگری وارد جمعیت شده و قصد سرقت گوشی افراد را داشته که با هوشیاری شهروندان ناکام ماندند.

رئیس گروه‌ به‌ نام سهیل ۴۵ساله و سابقه‌دار هم که فرار کرده بود دو روز پیش بازداشت شد و از خانه‌اش گوشی‌های سرقتی‌،  قرص‌های روان‌گردان  ، قمه و چاقو‌، کلاه و ماسک‌ پیدا شد‌. او با اعتراف به‌ جرایمش گفت‌: ۱۷سال پیش خانواده دختر مورد علاقه‌ام با ازدواج‌مان مخالفت کردند و او به زور با مردی دیگر‌ ازدواج کرد. شب عروسی‌اش با‌ قمه به جشن رفتم و داماد را زخمی کردم‌. بعد از دو سال و با پرداخت دیه آزاد شدم. مصرف شیشه و هروئین را شروع کردم. خرید و فروش مواد‌،  زورگیری  خیابانی‌، جیب‌بری‌، کیف‌قاپی، سرقت خانه‌، مغازه‌، خودرو و لوازم آن را ادامه دادم. در این سال‌ها ۲۰ بار به زندان افتاده‌ام.

مدتی توبه کردم و دست از خلاف کشیدم اما بعد توبه‌ام را شکستم. در قمار حتی مغازه خواربارفروشی‌ام را از دست دادم و بعد باندی را تشکیل دادم.‌ دو همدستم را در قمارخانه یافتم. سه ماه بود که از زندان آزاد شده بودند. سه نفری کلاه سرمان می‌گذاشتیم و ماسک می‌زدیم تا چهره‌مان معلوم نباشد. قرص روانگردان می‌خوردیم تا کتک زدن و دعواهامان واقعی به نظر‌ برسد‌ و ترس به جان مردم بیندازیم. دعوای ساختگی راه می‌انداختیم‌ و وقتی مردم جمع می‌شدند یکی از ما ‌جیب‌شان را می‌زد و گوشی‌ها را بر می‌داشت‌. بعد به چند محله پایین‌تر می‌رفتیم‌. دوباره قرص روانگردان می‌خوردیم تا قوی‌تر شویم و با قمه به جان رهگذران افتاده و گوشی‌هاشان را سرقت می‌کردیم. ‌داخل گوشی‌ها فیلم و عکس‌های خصوصی پسران و دختران جوان بود‌. با آنها تماس‌ می‌گرفتیم‌ و برای منتشر نکردن عکس و فیلم‌ها، از۱۰ تا ۱۰۰ ‌میلیون تومان‌ درخواست می‌کردیم.

وی افزود :آنها طبق خواسته‌مان پول یا دلار را در کیسه‌های مشکی‌ گذاشته و زیر نیمکت پارک محله‌شان یا زیر درختان دفن می‌کردند و در فرصتی مناسب آن را بر‌می‌داشتیم. اکبری‌، بازپرس شعبه اول دادسرای‌ ناحیه ۳۴‌ تهران با تایید این خبر گفت‌:‌ با اعتراف متهمان تحقیقات از آنها ادامه دارد‌.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۶۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان