//
کدخبر: ۴۱۲۸۹۸ //

مرگ دلخراش پرستار آبادانی در واژگونی خودرو

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور آبادان به اروندکنار سه نفر مصدوم و یک نفر کشته بر جا گذاشت.

مرگ دلخراش پرستار آبادانی در واژگونی خودرو
به گزارش فرتاک نیوز،

سید نادر نقیبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان امروز، اظهار کرد: پس از تماسی با مرکز پیام اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در خصوص واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور آبادان به اروندکنار روبه‌روی کارخانه یخ، بلافاصله ۲ تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تمامی سرنشینان این خودرو از کارکنان بیمارستان اروندکنار بودند، بیان کرد: در این حادثه متأسفانه یک نفر فوت کرد و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: مصدومان پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهید بهشتی آبادان و حضرت زینب(س) اروندکنار منتقل شدند.

نقیبی تصریح کرد: در این حادثه متأسفانه یکی از پرستاران بیمارستان حضرت زینب(س) اروندکنار به نام سید صادق موسوی ۲۷ ساله به دلیل شدت جراحت در دم جان باخت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۸۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان