//
کدخبر: ۴۱۱۹۲۱ //

۴ کشته و زخمی بر اثر تیراندازی در داکوتای شمالی

بر اثر تیراندازی در داکوتای شمالی در آمریکا ۲ نفر از جمله یک افسر پلیس کشته و ۲ تن دیگر مجروح شدند.

۴ کشته و زخمی بر اثر تیراندازی در داکوتای شمالی
به گزارش فرتاک نیوز،

پلیس داکوتای شمالی اعلام کرد شب گذشته بر اثر تیراندازی یک فرد مسلح به سمت نیروهای پلیس در منطقه فارگو در داکوتای شمالی، 2 نفر از جمله یک افسر پلیس کشته و 2 تن دیگر از جمله یک پلیس زخمی شدند.

براساس این گزارش، این حادثه در یک خیابان شلوغ اتفاق افتاد و پلیس نیز در پاسخ به تیراندازی فرد مسلح، شروع به تیراندازی کرد و فرد تیرانداز کشته شد.

تاکنون هویت هیچ یک از کشته شدگان و مجروحان حادثه اعلام نشده و تحقیقات پلیس برای کشف انگیزه ضارب آغاز شده است. افسر مجروح نیز در شرایط جسمانی وخیمی قرار دارد.

پس از آن در حادثه دیگری در نزدیکی منطقه کلمبیا، یک فرد تیرانداز به سمت خودرویی که سرنشینان آن از مراسم خاکسپاری برمی گشتند، تیراندازی کرد و منجر به زخمی شدن 5 نفر شد.

این تیراندازی 380 امین حادثه تیراندازی دسته جمعی از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون در آمریکا بود.

بالا گرفتن خشونت‌های مسلحانه در آمریکا تا حدی است که هر هفته شاهد تیراندازی‌های خونین در نقطه‌ای از ایالات متحده هستیم. این تیراندازی‌ها در مکان‌های عمومی مانند مدارس، مراکز خرید و کلیساها به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

گفته می‌شود آمار بالای تیراندازی‌ها در آمریکا موجب اضطراب و ناامنی مردم شده و بحث‌های سیاسی زیادی را به راه انداخته است. منتقدان، افراطی‌های جمهوری‌خواه حامی سلاح را به همکاری خیانت‌آمیز با لابی‌های اسلحه متهم می‌کنند.

از ابتدای سال 2023 میلادی تاکنون حدود 14 هزار نفر در خشونت‌های مسلحانه در آمریکا کشته شده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۹۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان