//
کدخبر: ۴۱۱۶۱۸ //

پسر جوان پای چوبه دار به برادرش جان دوباره داد / قتل پدر در درگیری خونین خانوادگی

مرد جوانی که دیروز پای چوبه دار رفت، به جرم قتل پدرش به قصاص محکوم شده بود.

پسر جوان پای چوبه دار به برادرش جان دوباره داد / قتل پدر در درگیری خونین خانوادگی
به گزارش فرتاک نیوز،

 وی یکی از روزهای خرداد سال86 در یک درگیری پدرش را به  قتل  رسانده بود. اگرچه خواهرش او را بخشیده بود اما برادرش اصرار بر  قصاص  وی داشت. ماجرا از این قرار بود که  قاتل  و برادرش بر سر مسائل خانوادگی با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند و روز حادثه با هم بحثشان شد.

وقتی دعوا میان آنها بالا گرفت قاتل قصد داشت با چاقو ضربه‌ای به برادرش بزند اما در این بین پدر آنها برای میانجیگری و خاتمه دادن به دعوا وارد درگیری شد. اما دخالت پدر به قیمت جان او تمام شد چرا که پسرش به جای اینکه ضربه را به برادرش بزند به قلب پدرش زد و جان او را گرفت.

وی پس از دستگیری، اظهار پشیمانی کرد و گفت هرگز نه قصد کشتن برادرش را داشته نه پدرش را. او می‌گفت که در یک لحظه عصبانی شده و کنترلی بر رفتارهایش نداشته است. با این حال پشیمانی او فایده‌ای نداشت و قاتل پدر مدتی بعد در دادگاه پای میز محاکمه رفت. خواهر و برادر او خواستار قصاص وی شدند و به این ترتیب حکم قصاص مرد جوان صادر شد و به تأیید قضات دیوان عالی کشور رسید.

شمارش معکوس برای اجرای حکم شروع شده بود و در این بین قاتل مدام از زندان با برادر و خواهرش تماس می‌گرفت تا او را ببخشند. التماس‌های او روی خواهرش نتیجه خوبی داشت و او چندی قبل با حضور در دادسرای جنایی، برادرش را بخشید اما هنوز یک ولی‌دم دیگر وجود داشت که او هم باید نظرش را اعلام می‌کرد. وی همان برادری بود که قاتل با او اختلاف داشت و چون از مرگ پدرش متاثر بود همچنان اصرار بر قصاص برادرش داشت چون می‌گفت پدرش در جریان اختلاف آنها، ‌مقصر نبوده و مظلومانه به قتل رسیده است.

اصرار این پسر برای قصاص قاتل پدر ادامه داشت تا اینکه صبح دیروز زمان اجرا رسید. برادر او در یک قدمی مرگ قرار داشت و فاصله‌ای نمانده بود تا مجازات شود. او به پای برادرش افتاد و التماس کرد تا به جوانی او رحم کند و زندگی را به او ببخشد. در واپسین لحظات، دل برادر به رحم آمد و حکم قصاص را اجرا نکرد. او به برادرش مهلت 6ماهه داد و مرد محکوم به قصاص که باورش نمی‌شد عمر دوباره یافته، با خوشحالی به زندان برگشت به این امید که برادرش به‌زودی پای برگه رضایت را امضا کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۶۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان