//
کدخبر: ۴۱۱۱۵۸ //

قتل مرد ۵۱ ساله به دست پسر جوان در شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: قاتل ۲۴ ساله‌ای که در درگیری یکی از هم‌روستایی‌های خود را به قتل رسانده بود، با همکاری مردم دستگیر شد.

به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای روز سه‌شنبه از دستگیری عاملان قتل مرد ۵۱ ساله با کمک مردم خبر داد و به رسانه‌ها افزود: در پی وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستاهای شهرستان شاهرود، به سرعت گشت انتظامی در محل حاضر شد و نسبت به بررسی موضوع اقدام کرد.

وی با بیان اینکه یکی از طرف‌های درگیر به دلیل خونریزی زیاد به بیمارستان منتقل شد، ابراز کرد: ماموران انتظامی با استفاده از شگردهای پلیسی و همکاری مردم، موفق به شناسایی هویت ضارب و همدست وی شدند.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه مرد ۵۱ ساله به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهرود بلافاصله وارد عمل شدند و در مرحله اول همدست قاتل را دستگیر کردند.

وی از دستگیری قاتل طی یک عملیات غافلگیرانه خبر داد و گفت: قاتل ۲۴ ساله به قتل با انگیزه اختلافات شخصی اعتراف کرد و در اجرای دستور قضایی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه بروز این چنین وقایع تاسف بار به دلیل ضعف در کسب مهارت‌های زندگی در کنترل احساسات شکل می‌گیرد، تصریح کرد: شهروندان با خویشتنداری و همچنین پیگیری مشکلات از طریق معتمدان محل و یا مراجع قانونی، از بروز موارد مشابه و این چنین غیرقابل جبران، پیشگیری کنند.

شهرستان شاهرود در شرق استان سمنان قرار دارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۱۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان