//
کدخبر: ۴۰۹۹۷۱ //

قتل مرد جوان با پیچ گوشتی بخاطر یک آپارتمان

درگیری مرد ۷۰ ساله و بنگاهداری بر سر یک آپارتمان با قتل مرد بنگاهدار و اعتراف پیرمرد به قتل پایان گرفت.

قتل مرد جوان با پیچ گوشتی بخاطر یک آپارتمان
به گزارش فرتاک نیوز،

روزهای پایانی خرداد امسال مرد ۲۸ ساله‌ای براثر ضربه پیچ گوشتی به قفسه سینه‌اش زخمی شده و بعد از چند روز بستری در بیمارستانی در تهران فوت شد. با تحقیق از خانواده این مرد بنگاهدار معلوم شد بر سر یک آپارتمان با مرد سالخورده و شرکای وی درگیر بوده و حالا از آنها به اتهام قتل شکایت دارند. 4 مرد مظنون بازداشت شده و در تحقیقات مدعی بودند؛ نمی‌دانند چه کسی ضربه را زده و منکر قتل مرد بنگاهدار بودند. یکی از متهمان که مردی ۷۰ساله بود دیروز به قتل اعتراف کرد‌.

​​​​​​​او در تحقیقات گفت‌: مقتول و برادرش حوالی محل حادثه بنگاه املاک داشتند. من مالک ساختمان بودم و شرکایی داشتم و یک مرد هم سازنده ساختمان بود‌. بعد از این‌که ساختمان ساخته شد سازنده قول یکی از آپارتمان‌ها را به من و یکی از دو برادر بنگاهدار داده بود بی‌آن‌که هر‌کدام از ما از ماجرا باخبر باشیم. به ساختمان رفتم و قفلی به در آن زدم. دو برادر بنگاهدار هم کوتاه نمی‌آمدند و می‌گفتند آپارتمان متعلق به آنهاست.

وی افزود: روز حادثه برادر مقتول به ساختمان آمد و متوجه قفل شد و دعوا راه انداخت. بعد تلفنی از برادرش خواست که به مقابل ساختمان بیاید. یک تایلیور  دستم بود که با دو برادر درگیر شدم. آنها به من حمله کردند و از دست‌شان فرار کردم و وارد ساختمان شدم. با پیچ گوشتی قفل را محکم‌تر کردم که کسی آن را باز نکند. پیچ گوشتی دستم بود و به خیابان آمدم. در آن دعوا نفهمیدم پیچ گوشتی چطور به قفسه سینه مرد جوان اصابت کرد. او محکم به شیشه مغازه خورد و زخمی روی زمین افتاد. ترسیدم و فرار کردم.

امیر‌حسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: با اعتراف مرد سالخورده او در برابر اتهام مباشرت در قتل عمدی قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۹۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان