//
کدخبر: ۴۰۹۵۲۵ //

قتل مرد جوان به دستور زن خائن اش/رازگشایی جنایت خونین در پردیس

جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 5 نفر از عاملان قتل در"پردیس" خبر داد.

قتل مرد جوان به دستور زن خائن اش/رازگشایی جنایت خونین در پردیس
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ"شهرام امیریان" دربیان جزئیات خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت شاکیه خواهر فردی مبنی بر آنکه برادرش چند روزی است از خانه خارج شده و بازنگشته است و ارسال پرونده نیابتی از دادسرای جنایی آگاهی پلیس تهران مبنی بر فقدانی فردی ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان پردیس قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه و پیگیری های پلیسی دریافتند که مقتول با همسر خود دارای اختلاف بوده است و با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد که همسر مقتول با شخص ثالثی در ارتباط بوده است که با هماهنگی های قضائی صورت گرفته ماموران وارد عمل شدند.

سرهنگ "امیریان" افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی  پردیس  توانستند همسر مقتول و 4 نفر دیگر که در  قتل  مشارکت داشتند را با همکاری پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی پردیس گفت:متهمان که در ابتدا منکر هرگونه اتهامی بودند ولی درمواجه با مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به جرم خود اعتراف کردند و مقتول که جنازه اش دربیابان های اطراف مهرآباد شهرستان دماوند دفن شده بود کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ"امیریان" در پایان گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با جدیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۵۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان