//
کدخبر: ۴۰۹۲۳۵ //

نشانه‌هایی که می‌تواند بیانگر خیانت زن باشد/ این نشانه‌ها رو داشت بهش شک کن!

برخی از نشانه ها می تواند بیانگر خیانت یک زن به همسرش باشد.

نشانه‌هایی که می‌تواند بیانگر خیانت زن باشد/ این نشانه‌ها رو داشت بهش شک کن!
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر بخواهیم بدانیم که یک زن به همسرش خیانت دارد یا نه بایستی نشانه‌های خیانت را در او ببینیم چرا که بدون مشاهده این نشانه‌ها ، شک داشتن بی مورد است و نباید خیلی خود را اذیت کنید.

البته ناگفته پیداست که جود این نشانه‌ها هم نمی‌تواند تضمین کنده خیانت باشد ولی می‌تواند علائمی باشد تا یک مرد حساسیت بیشتری داشته باشد که در این نوشتار به برخی از این نشانه‌ها اشاره می کنیم.

نگران شما نمیشه

خانم‌ها جزئی‌نگر هستن و به کوچک‌ترین موارد درباره عشق و رابطه عاطفی‌شون توجه میکنن. خانم‌ها توجه میکنن که شما چند بار بهشون زنگ میزنین یا پیام میدین و چقدر براشون وقت میذارین. بنابراین زمانی که احساس کردین اون خانم به جزئیات توجه نمیکنه، نگران‌کننده هست.

در ظاهرش تغییراتی ایجاد کرده

اوایل رابطه همه سعی میکنن بهترین خودشونو به نمایش بذارن تا طرف مقابل رو مجذوب خودشون بکنن اما با گذر زمان، دیگه مثل قبل تلاشی برای جذاب کردن ظاهرشون نمیکنن و این مورد طبیعیه اما اگر خانم‌تون، عوض شده و دوباره به خودش میرسه یا مثلا وقتی که میخواد با دوستانش بیرون بره، خیلی جذاب‌تر از زمانی که با شما بیرون میره لباس میپوشه، نگران‌کننده هست چون شاید میخواد توجه مرد دیگه‌ای رو به خودش جلب کنه.

متعهد نمیشه

اکثر خانم‌ها، مردی رو میخوان که بهشون تا آخر عمر متعهد و وفادار باشه. اگر وقتی که میخواین درباره آینده رابطه‌تون باهاش صحبت کنین، خیلی آشفته میشه یا طفره میره و نمیخواد متعهد بشه، ممکنه دلیلش این باشه که گزینه دیگه‌ای برای انتخاب داره!

خیلی سرش شلوغه

آیا میتونین بدون هماهنگی قبلی باهاش بیرون برین؟ آیا اون خانم چنین سورپرایزی رو دوست داره؟ آیا برنامه‌اش رو برای شما خالی میکنه؟ یکی از نشونه‌های خیانت اینه که خیلی سرش شلوغه و به ندرت وقت بیرون رفتن و ملاقات شما رو داره یا برای ملاقات نکردن شما، مدام دلیل و بهانه میاره.

همسرم بهم خیانت کرده مطمئنم ولی همش توجیه می‌کنه

حریم خصوصیش گسترده‌تر شده

اجازه نمیده به موبایلش دست بزنین یا سعی میکنه موبایلش رو از شما دور نگه داره؟ یا وقتی در کنار شماست و موبایلش زنگ میخوره، به جای اینکه جواب بده،  رد تماس میکنه و نمیگه که کی بود یا چرا این کار رو کرد. وقتی در کنار شماست خیلی سرش تو گوشیشه و مدام در حال تایپ پیامه یا حتی ممکنه دو تا موبایل داشته باشه اما به شما نگفته باشه و… اگر احساس میکنین که حریم خصوصی عشق‌تون گسترده‌تر شده و دیگه مثل قبل همه چی رو به شما نمیگه، میتونه نشونه خیانت باشه.

از جواب دادن به شما، طفره میره

اگر اون خانم به سوالات ساده شما جواب نمیده و طفره میره، احتمالش زیاده که چیزی رو از شما مخفی میکنه! اگر به شما خیانت کرده باشه، وقتی ازش سوال بپرسین، حالت تدافعی به خودش میگیره و آشفته میشه.

با خانواده و دوستان‌تون کمتر وقت میگذرونه

اگر از خانواده و دوستان‌تون فرار میکنه و دوست نداره باهاشون وقت بگذرونه، ممکنه دلیلش این  باشه که در کنارشون احساس گناه بهش دست میده و برای همینه که ازشون دوری میکنه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۲۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان