//
کدخبر: ۴۰۷۰۶۷ //

قتل خونین پیرمرد تهرانی به دست ۲ مرد / دوربین های مداربسته فاش کردند

دستپاچگی قاتلان پیرمرد تهرانی راز جنایت خونین را فاش کرد.

قتل خونین پیرمرد تهرانی به دست 2 مرد / دوربین های مداربسته فاش کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

 روز جمعه همسایه های مرد 65 ساله که به تنهایی در آپارتمانی واقع در جنوب تهران زندگی می کرد صدای درگیری از خانه وی را شنیدند دخالتی نکردند اما ساعتی بعد، یکی از همسایه ها متوجه شد که در آپارتمان مرد تنها نیمه باز است. حتی تلویزیون هم روشن بود و صدایش شنیده می شد. مرد همسایه از سر کنجکاوی چندین بار مرد تنها را صدا زد اما کسی پاسخگو نبود.

وی که نگران شده بود قدم در آپارتمان گذاشت و با پیکر  خونین  مرد همسایه که روی زمین افتاده بود رو به رو شد. او سراسیمه پلیس را خبر کرد و دقایقی از تماس وی می گذشت که کارآگاهان جنایی به همراه قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس جنایی تهران در محل حادثه حاضر شدند.

شواهد نشان می دادکه مقتول بر اثر ضربات متعدد چاقو به  قتل  رسیده است. کارآگاهان برای کشف اسرار این جنایت بررسی تصاویر دوربین های مداربسته ای که در اطراف محل جنایت وجود داشت پرداختند. آنطور که تصاویر نشان می داد، 2 مرد وارد ساختمان شده و ساعتی بعد در حالی که به شدت  هراسان  و دستپاچه بودند از ساختمان خارج شدند.

به نظر می رسید عاملان جنایت آنقدر ترسیده بودند که فراموش کردند در آپارتمان را ببندند. در ادامه هویت 2 مرد جوان به دست آمد. آنها اهل کشور افغانستان بودند که با مقتول مراوده های کاری داشتند. شکی وجود نداشت که آنها عاملان اصلی جنایت هستند که بازپرس جنایی دستور بازداشتشان را صادر کرد تا انگیزه آنها از جنایت مشخص شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۰۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان