//
کدخبر: ۴۰۶۲۱۱ //

تیراندازی وحشت آور در جشن عروسی / داماد و پدرش گریختند اما عموی داماد دستگیر شد + جزییات

فرمانده انتظامی ماهشهر از دستگیری عموی داماد و متواری بودن داماد و پدرش به علت تیراندازی در مراسم عروسی در شهر شهید چمران این شهرستان خبر داد.

تیراندازی وحشت آور در جشن عروسی / داماد و پدرش گریختند اما عموی داماد دستگیر شد + جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

در پی وقوع یک فقره  تیراندازی  در 3 روز گذشته در یک مراسم  عروسی  در یکی از روستاهای شهر شهید چمران این شهرستان، شناسایی و  دستگیری  عامل یا عاملان تیراندازی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:علیرغم تعهدات قبلی از خانواده داماد، مبنی بر عدم  تیراندازی  در مراسم، لذا آنها بدون توجه به هشدار ها و تاکیدات پلیس و دستورات قضایی اقدام به تیراندازی نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر اظهار داشت: طی هماهنگی با مقام قضایی جهت دستگیری عامل یا عاملین تیراندازی به محل عزیمت که تمامی عوامل دخیل در تیراندازی از جمله داماد و پدرش از محل متواری گردیده بودند و فقط عموی داماد در محل حضور داشت که نامبرده حسب دستور مقام قضایی  دستگیر  و تحت نظر قرار گرفت.

 این مقام انتظامی عنوان داشت: برگزارکنندگان مراسم قصد داشتند مجدداً در تالار صوفیای این شهرستان مراسمی را برگزار کنند لذا از طریق مقام قضایی اخطارهایی مبنی بر عدم برگزاری مراسم به صاحب تالار داده شد ولی متاسفانه مسئول تالار بدون توجه به اخطار پلیس اقدام به برگزاری مراسم نمود که پس از هماهنگی با مقام قضایی اخطار و مهلت قانونی جهت پلمپ داده شد که پس از پایان مهلت قانونی اقدام جهت پلمپ تالار به عمل خواهد آمد.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه تلاش جهت کشف و دستگیری عوامل تیراندازی با جدیت ادامه دارد تصریح کرد: صاحبان مراسم مسئول کنترل مراسمات و جلوگیری از تیراندازی هستند و در صورت وقوع تیراندازی پاسخگو بوده و به عنوان مسبب  با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۲۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان