//
کدخبر: ۴۰۵۱۴۶ //

اختلاف خانوادگی در اسدآباد قربانی گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری قاتلی خبر داد که به عبت اختلاف خانوادگی برادرش را مجروح و به داخل استخر پرتاب کرده بود.

اختلاف خانوادگی در اسدآباد قربانی گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ افشین یاری در این رابطه اظهار کرد: در پی اعلام شبانه یک فقره غرق شدگی مشکوک به فوریت پلیسی ۱۱۰ در اوایل هفته جاری بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: عوامل گشت کلانتری ۱۲ جانبازان به محل اعزام و افرادی به آنها مراجعه و اعلام می‌کنند که ما متوجه کمک خواهی فردی در این حوالی شدیم، سریعا به محل استخر باغ رفته و مشاهده کردیم که جوانی حدودا ۲۰ ساله با صورتی خون آلود در حال غرق شدن است، از آنجا که استخر عمیق بود و ما هم بدون وسیله و ناآشنا به فنون شنا بودیم، نتوانستم به او کمک کنیم و غرق شد.

یاری ادامه داد: ضمن حفظ صحنه، از پرسنل پلیس آگاهی، بازپرس ویژه قتل، هلال احمر و آتش نشانی دعوت شد، در نهایت تا نیمه های شب جسد خارج و پس از انجام تشریفات پزشکی قانونی به سردخانه منتقل شد.

وی با اشاره به دستگیری دو نفر از بستگان نزدیک مقتول و اعتراف به نقش اصلی برادر وی در این موضوع، خاطرنشان کرد: قاتل روز گذشته توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شد.

به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، یاری در پایان با اشاره به مواجهه وی با قرائن و شواهد موجود گفت: فرد مشکوک به قتل برادرش به انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کرد و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی همدان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۱۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان