//
کدخبر: ۴۰۴۶۱۴ //
مرور حوادث گذشته؛

ماساژ بهانه‌ای بود برای نیت‌های شیطانی/ زن جوان به بهانه ماساژ مردان به خانه آنها می‌رفت!

مهرنوش، تنها زنی است که در میان متهمان مردی که در طرح رعد پلیس دستگیر شدند دستبند به‌ دست در حیاط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ایستاده‌اند دیده می‌شود.

ماساژ بهانه‌ای بود برای نیت‌های شیطانی/ زن جوان به بهانه ماساژ مردان به خانه آنها می‌رفت!
به گزارش فرتاک نیوز،

زنی میانسال که خودش می‌گوید اعتیاد ندارد اما رنگ‌ پریده و دندان‌های زردش حکایت دیگری دارد. او با همدستی دوستش مردان را به بهانه ماساژ به خانه می‌کشاند و با تهیه فیلم از آنها اخاذی می‌کرد.

شگردتان چه بود؟

دوستم سامان در سایتش تبلیغ ماساژ درمانی می‌کرد اما به محض اینکه مشتری به خانه می‌آمد من وارد می‌شدم و شروع به فیلمبرداری کرده و تهدید می‌کردم که اگر پول ندهد تصاویر و فیلم هایش را در فضای مجازی منتشر می‌کنم.

چه شد که این ایده به ذهنتان رسید؟

راستش من یک آپارتمان داشتم که آن را ۲۴ ساعته اجاره می‌دادم. بعد متوجه شدم یکی از افرادی که خانه‌ام را اجاره کرده بود به بهانه انجام خدمات ماساژ و درمان درد کمر، طعمه‌هایش را به خانه کشانده و با تهیه فیلم سیاه دست به اخاذی زده است. همین موضوع جرقه این کار را در ذهنم روشن کرد.

مشتری‌ها شکایت نمی‌کردند؟

وقتی شروع به سرو صدا می‌کردند زنگ می‌زدیم به همدست سوم مان و او به عنوان مأمور پلیس با دستبند و بی‌سیم وارد خانه می‌شد. با بست پلاستیکی دست‌های شاکی را می‌بستیم و تهدیدش می‌کردیم و او مجبور به پرداخت پول می‌شد.

چطور دستگیر شدید؟

یکی از شاکی‌ها موضوع را به پلیس اطلاع داده بود. قرار بود از آخرین سوژه‌مان ۳ هزار یورو بگیریم او را سوار ماشین کردیم تا راهی محل تحویل یوروها شویم که گشت پلیس به ما مشکوک شد و بازداشت شدیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۶۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان