//
کدخبر: ۴۰۳۷۳۳ //

شبیخون پلیس به سارقان حرفه ای در پردیس

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری ۱۷ نفر سارق اماکن خصوصی، خودرو، محتویات خودرو، کابل و تجهیزات مخابراتی و کشف ۳۱ فقره سرقت در پردیس خبر داد.

شبیخون پلیس به سارقان حرفه ای در پردیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ سید حجت الله پورنجفی با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور، اظهار داشت: بر اساس تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مبنی بر وقوع سرقت‌های متعدد در  پردیس ، با اخذ دستور از مقام قضایی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت. 

وی افزود: در این راستا با اجرای طرح‌های انتظامی و امنیت محله محور در هفته اول خرداد 1402 با تلاش‌های مأموران و اقدامات اطلاعاتی تعداد 17 نفر سارق اماکن خصوصی، خودرو، محتویات خودرو و کابل و تجهیزات مخابراتی  دستگیر  شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در ادامه گفت: متهمان پس از روبه‌رو شدن با دلایل و شواهد در مجموع به تعداد 31 فقره  سرقت  اعتراف کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

پورنجفی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تا همکاری لازم را به‌عمل آورده و اقدامات پیشگیرانه پلیسی را مانند نصب دزدگیر و دوربین مدار بسته در اماکن خود انجام داده و از قراردادن وجوه نقد، اوراق بهادار و تلفن همراه در خودرو خودداری کنند و در صورت ترک منزل، حتما هماهنگی لازم با افراد معتمد جهت سرکشی از منزل خود اقدام کرده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه 110 با فوریت‌های پلیسی درمیان بگذارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان