//
کدخبر: ۴۰۳۶۷۲ //

سارقان بی رحم مرد ۶۰ ساله را کشتند

عاملان قتل مرد ۶۰ ساله در شهرستان رامیان پس از ۳ ماه دستگیر شدند.

سارقان بی رحم مرد ۶۰ ساله را کشتند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ ابوالفضل وزیری صبح امروز سه‌شنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ به تشریح آخرین وضعیت پرونده قتل مرد ۶۰ ساله در شهرستان رامیان پرداخت و اظهار کرد: در پی وقوع قتل در زمین‌های کشاورزی خان‌ببین، رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این حادثه در اواخر اسفند سال ۱۴۰۱ رخ داده بود، ادامه داد: با تلاش‌های بی‌وقفه پلیس و مأموران آگاهی، سرنخ‌هایی از عاملان این جنایت به‌دست آمد.

فرمانده انتظامی رامیان با تأکید بر اینکه پس از هماهنگی با مراجع قضائی عملیات دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت، افزود: قاتلان در یک عملیات غافلگیرانه پس از حدود سه ماه دستگیر شدند.

وی انگیزه متهمان در اقرار پس از تحقیقات اولیه را سرقت موتورسیکلت مقتول عنوان و خاطرنشان کرد: بر اساس ادعای متهمان پس از مقاومت مقتول در حین سرقت به ناچار وی را به قتل رساندند که چگونگی انجام قتل در دست بررسی است.

این مقام انتظامی در ادامه به دیگر پرونده در دست اقدام پلیس رامیان اشاره کرد و توضیح داد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان رامیان، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پلیس پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی و اطلاعاتی گسترده موفق شد یک سارق مرتبط با این پرونده را شناسایی کند، تصریح کرد: متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وزیری اعترافات متهم دستیگر شده را مبین پذیرفتن سرقت‌های مذکور دانست و گفت: فرد دستگیر شده در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۱۱ فقره انواع سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی رامیان از تکمیل پرونده و ارجاع متهمان به دستگاه قضایی خبر داد و تصریح کرد: قطعاً تأمین و برقراری امنیت جانی و مالی شهروندان از وظایف ذاتی پلیس است و مأموران انتظامی با بر هم زنندگان این امنیت به شدت برخورد کرده و یقیناً متخلفین را پس از دستگیری به مراجع قضائی تحویل می‌دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۶۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان