//
کدخبر: ۴۰۲۷۴۸ //

فوت سارق مسلح در اسلام آبادغرب

دادستان عمومی و انقلاب اسلام آباد غرب از فوت فردی خبر داد که اخیرا به اتهام سرقت مسلحانه سیم برق در این شهرستان دستگیر شده بود.

فوت سارق مسلح در اسلام آبادغرب
به گزارش فرتاک نیوز،

سید سجاد ملایری در تشریح این ماجرا اظهار داشت: ماموران انتظامی اسلام آبادغرب در ساعات اولیه بامداد مورخه 29 اردیبهشت حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی متوجه قطع برق و تخریب کابل‌های یکی از روستاهای بخش حمیل شده و در حالی که مشغول بررسی موضوع بودند، به سمت آن ها تیراندازی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: پس از این اتفاق ماموران انتظامی هم با رعایت جوانب احتیاط و قانون بکارگیری سلاح به سمت افراد مهاجم تیراندازی و اقدام همه جانبه ای برای شناسایی و دستگیری عاملان سرقت و تخریب سیم برق و تیراندازی به سمت پلیس آغاز شد.

ملایری افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد 169 متر کابل برق توسط سارقان مسلح به سرقت رفته و 205 متر کابل هم تخریب شده است.

دادستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی اعضای باند 6 نفره سرقت در شهرستان کرمانشاه و یکی از استانهای همجوار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات هایی جداگانه و حساب شده همگی آنها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از مخفیگاه سارقان مسلح 5 قبضه اسلحه جنگی و شکاری، 419 عدد فشنگ و یک دستگاه فلزیاب غیر مجاز نیز . کشف شد.

ملایری یادآوری کرد: اعضای باند در بازجویی‌ها به ارتکاب 17 فقره سرقت سیم برق که عمدتا بصورت مسلحانه بوده اعتراف و عنوان کردند: اموال مسروقه را به یک نفر مالخر فروخته اند.

این مقام قضائی در ادامه تصریح کرد: حوالی ساعت 6:30 دقیقه صبح امروز (پنجشنبه – 4 خرداد) حین سرکشی از افراد بازداشتی متوجه می‌شوند یکی از آنها که جزو اعضای باند سارقان مسلح نسیم برق بوده و طبق اظهارات خودش از 5 سال پیش ماده مخدر هروئین مصرف می‌کرده ، وضعیت مساعدی نداشته و دارای حالت تهوع می باشد.

وی افزود: بر همین اساس بلافاصله ضمن انجام مراقبت‌های اولیه توسط مرکز فوریت های پزشکی به مراکز درمانی انتقال می یابد .

ملایری خاطرنشان کرد: با وجود انتقال سریع متهم به مراکز درمانی اقدامات پزشکی موثر واقع نشده و این فرد نهایتا در بیمارستان فوت می نماید.

دادستان اسلام آبادغرب در پایان گفت علت تامه فوت این فرد در دست بررسی قرار دارد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۷۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان