//
کدخبر: ۴۰۱۳۵۸ //

درگیری مسلحانه ۲ طایفه در آبادان / پلیس به موقع سررسید

رئیس پلیس آبادان از دستگیری 5 نفر از عوامل ایجاد نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

درگیری مسلحانه 2 طایفه در آبادان / پلیس به موقع سررسید
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس  آبادان  گفت: به دنبال وقوع یک فقره  نزاع دسته جمعی  طایفه ای در یکی از مناطق حاشیه‌ای این شهرستان، ماموران انتظامی پاسگاه پردیس این فرماندهی به منظور بررسی موضوع به سرعت به منطقه اعزام شدند.

او بیان داشت: پس از حضور ماموران مشخص شد 2 طایفه به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده اند و اقدام به  تیراندازی  کردند، که با حضور به موقع پلیس در محل حادثه، درگیری خاتمه پیدا کرد.

سرهنگ  کشوری اظهار کرد: ماموران انتظامی پس از حضور در صحنه درگیری، سلاح های افراد مهاجم شامل: 4 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز همراه بامهمات فشنگ وبیش از 10 قبضه انواع سلاح سرد را کشف وضبط کردند.

این مقام انتظامی افزود: در این رابطه 5نفراز عاملان اصلی نزاع و درگیری که اقدام به تیراندازی کردند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

او در پایان با بیان اینکه حضور به موقع پلیس مانع گسترش نزاع شد، اذعان داشت: برخورد با چنین مواردی یکی از وظایف پلیس است و پلیس با هرگونه ناامنی در جامعه قاطعانه برخورد می‌کند و افرادی که به هر دلیل دست به قانون شکنی میزنند، بدانند که عواقب سختی در انتظار آن‌ها است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۳۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان