//
کدخبر: ۳۹۸۷۵۲ //
دزدان طلا

بازداشت دزدان میلیاردی طلاهای یک خانه در ورامین

جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری باند دو نفره سارقان طلاجات یک منزل به ارزش پنج میلیارد ریال در ورامین خبر داد.

بازداشت دزدان میلیاردی طلاهای یک خانه در ورامین
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام امیریان  پیش از ظهر چهارشنبه ۱۳ اردیبشهت ماه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک فقره  سرقت  منزل در بخش جوادآباد  ورامین  و وصول پرونده به پایگاه آگاهی این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پایگاه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان شده و با هماهنگی قضایی وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم دستگیر شده که در ابتدا منکر وقوع هر گونه سرقت بود در ادامه و پس از مواجه با دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به یک فقره سرقت طلاجات گاوصندوق منزل به ارزش 5 میلیارد ریال اعتراف کرد.

امیریان تصریح کرد: در ادامه ماموران با اقدامات اطلاعاتی ، همدست متهم را نیز شناسایی و وی را نیز طی هماهنگی قضایی دستگیر و به پایگاه منتقل کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق  استان تهران  در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۷۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان