//
کدخبر: ۳۹۵۸۲۱ //

مهار آتش در آپارتمان مسکونی در شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اعلام حریق در یک ساختمان مسکونی از نجات ۱۵ نفر از ساکنان بر اثر دودگرفتگی خبر داد.

مهار آتش در آپارتمان مسکونی در شیراز
به گزارش فرتاک نیوز،

هادی عیدی پور درباره جزئیات حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی اظهار داشت: در ساعت حدود ۸ صبح امروز ۲۷ فروردین ماه، یک مورد حادثه آتش‌سوزی در طبقه منفی یک ساختمان مسکونی در خیابان پرنیان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی سه ایستگاه 6، 14،5،به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی، بالابر و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند، اظهار داشت: محل آتش‌سوزی یک ساختمان سه طبقه بود که کاربری مسکونی  داشته و آتش سوزی در طبقه منفی این ساختمان رخ داد.

 رئیس سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: در طبقه منفی یک این ساختمان محل پارکینگ خودروها بود که حریق از این طبقه آغاز و در حال سرایت به طبقات بالایی و مسکونی بود.

عیدی پور  با بیان اینکه دود زیادی نیز در داخل طبقات بود، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با تدبیر عملیاتی خود به طبقه منفی یک رفته و مشغول خاموش کردن آتش شدند و گروه‌های دیگر نیز با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالایی رفته و قبل از اینکه طبقات بالایی دچار دودگرفتگی شود، 15 نفر از ساکنان را از ساختمان خارج کردند.

آنطور که رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز افزود: ساکنان عمدتا دچار دودزدگی شده بودند که به بیرون انتقال داده و تحویل عوامل اورژانس شدند.

گفتنی است دو خودرو پارک شده در پارکینگ نیز دچار حریق شده بود که توسط آتش نشانان اطفا شدند.

عیدی پور تصریح کرد:بعد از لکه گیری و ایمن سازی محل حادثه، علت وقوع این حریق در دست بررسی کارشناسی قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۸۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان