//
کدخبر: ۳۹۴۸۳۴ //

فرشته نجات لامردی فقط ۱۸ ساله بود / شهر به حالش گریست

متهم ربودن و آزار و اذیت شاکیان را انکار کرد اما دو دختر جوان، وقتی متهم را در میان افراد بازداشت شده دیگر در پلیس آگاهی مشاهده کردند، با انگشتان لرزان، شناسایی‌اش کردند و گفتند این مرد یکی از آزارگران است.

فرشته نجات لامردی فقط 18 ساله بود / شهر به حالش گریست
به گزارش فرتاک نیوز،

مردی که با ربودن دو دختر جوان آنها را مورد تجاوز قرار داده و طلاهای یکی از آنها را به سرقت برده بود بازداشت شد. متهم در حالی منکر جرایمش شده که شاکیان او را شناسایی کرده‌اند.

اوایل اسفند سال گذشته دختری جوان که مهندس شرکتی است، در کنار خیابان منتظر تاکسی بود که ناگهان خودروی شاسی بلندی مقابلش توقف کرد. راننده به بهانه پرسیدن نشانی از خودرو پیاده شد و نزدش آمد. دختر جوان همین که خواست نشانی را به او بگوید، مرد جوان چاقو زیر گلویش گذاشت و با تهدید به قتل، دختر جوان را ربود. متهم به گریه و التماس‌های دختر جوان توجهی نکرد و او را با انتقال به محله ای در غرب تهران، به شدت کتک زد و مورد تجاوز قرار داد و طلاهایش را به سرقت برد. مرد آزارگر در ادامه او را از خودرو بیرون انداخت و به سرعت از محل دور شد. عابران، دختر زخمی را در خیابان یافتند و او را به بیمارستان رساندند. او بعد از بهبود و مرخص شدن از بیمارستان، به دادسرا رفت و شکایت کرد.

 

 با شکایت دختر جوان، پرونده با دستور عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران به پلیس آگاهی تهران ارسال شد. تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که دو هفته بعد دختر جوان دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی تهران شکایت کرد که از سوی سه مرد ربوده شده و مورد تجاوز قرار گرفته و حتی آنها قصد سرقت طلاهایش را داشته‌اند که ناکام ماندند. در جریان تحقیقات معلوم شد وی نیز مانند شاکی دیگر به زور و تهدید در خیابان ربوده شده و مورد تجاوز قرار گرفته اما رهگذران متوجه ماجرا شده‌اند و متهمان در سرقت اموالش او ناکام مانده و وی را از خودرو بیرون انداخته‌اند.

تحقیق از دو شاکی نشان داد با یک خودرو ربوده شده‌اند و دور فرمان خودروی متهمان شکل و رنگ خاصی داشته است. جست‌وجو‌ها در این رابطه ادامه داشت تا این‌که ماموران با بخشی از شماره پلاک خودرو که دو شاکی به خاطر سپرده‌بودند، توانستند خودروی مورد نظر را شناسایی کنند. خودرو متعلق به زنی میانسال بود که او در تحقیقات مدعی شد، خودرویش را مدتی است به پسرش داده است.

همین سرنخ کافی بود که پسر او به عنوان مظنون اصلی پرونده بازداشت شود. فرهاد به پلیس آگاهی تهران منتقل شد و ربودن و آزار و اذیت شاکیان را انکار کرد اما دو دختر جوان، وقتی متهم را در میان افراد بازداشت شده دیگر در پلیس آگاهی مشاهده کردند، با انگشتان لرزان، شناسایی‌اش کردند و گفتند این مرد یکی از آزارگران است.

 

هر چند متهم از سوی دو قربانی پرونده شناسایی شده‌بود اما او منکر جرایمش بود و می‌گفت تا به حال شاکیان را ندیده و آنها وی را با فرد دیگری اشتباه گرفته‌اند و بی گناه است. با توجه به اظهارات ضد و نقیض متهم، تصاویری از وی به دست آمده که محل ربودن آن دو را نشان می‌دهد.  تحقیقات برای رازگشایی از دیگر ابعاد این پرونده و همدستان متهم از سوی پلیس ادامه دارد. پرونده نیز در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اعتمادآنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۸۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان