//
کدخبر: ۳۹۴۱۱۳ //

قتل جوان کارتن خواب در جنوب تهران / مرد شیشه ای فقط بخاطر ۲۰۰ هزار تومان قاتل شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل مرد کارتن خواب در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

قتل جوان کارتن خواب در جنوب تهران / مرد شیشه ای فقط بخاطر 200 هزار تومان قاتل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گودرزی" رئیس  پلیس آگاهی  تهران بزرگ، اظهار کرد: پنجشنبه 10 فروردین‌ماه امسال، وقوع قتل یک مرد جوان در جنوب تهران به اداره دهم پلیس آگاهی گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان پای در محل حادثه گذاشتند و با  جسد  مرد حدوداً 28 ساله‌ای کارتن خواب مواجه شدند که از ناحیه کمر هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند مقتول با دوست خود به دلیل مسائل مالی درگیر شده و در جریان این نزاع با یک ضربه چاقو به قتل رسیده است.

 گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از 24 ساعت هنگامی که قصد داشت تهران را ترک کند، بازداشت کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم قتل دوست خود اعتراف کرد و گفت، در حال مصرف شیشه بودیم که مقتول ناگهان 200 هزار تومان از جیب من سرقت کرد و قصد داشت تا فرار کند اما من از ناحیه کمر یک ضربه چاقو به او زدم، پس از اینکه روی زمین افتاد و غرق در خون شد من هم ترسیدم و فرار کردم اما خیلی زود بازداشت شدم.

گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.#

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۱۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان