//
کدخبر: ۳۹۴۰۶۴ //

ماجرای نامه کیومرث پوراحمد در محل فوت/ دادستانی گیلان توضیحاتی ارائه کرد

دادستان مرکز استان گیلان در رابطه با نامه کشف‌شده در محل فوت مرحوم کیومرث توضیحاتی را ارائه کرد.

ماجرای نامه کیومرث پوراحمد در محل فوت/ دادستانی گیلان توضیحاتی ارائه کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

روز گذشته خبر فوت کیومرث پوراحمد کارگردان سینما و تلویزیون در سن ۷۳ سالگی در بندر انزلی در رسانه‌ها منتشر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با تایید خبر فوت کیومرث پوراحمد گفت: به محض دریافت گزارش، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند و با بررسی‌های اولیه نظر بر خودکشی این کارگردان سینما داشتند که واکاوی جزئیات، مستلزم رسیدگی دقیق قضایی است.

سیدمهدی فلاح میری افزود: کیومرث پوراحمد ساعت یک بامداد روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱/۱۶ در یکی از واحدهای دهکده ساحلی انزلی فوت کرده است. درحال حاضر جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شده تا علت تامه مرگ بررسی که خبر تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

بعد از انتشار این خبر، ادعاهایی در مورد نوشته‌ای در محل فوت کیومرث پوراحمد در فضای مجازی مطرح شد. دادستان مرکز استان گیلان در رابطه با این نوشته گفت: نوشته‌ای که همراه مرحوم پوراحمد کشف شده، کاملا شخصی، خصوصی و خانوادگی است.

او اظهار داشت: عدم انتشار تصاویر دل‌نوشته‌های خانوادگی و خصوصی پوراحمد در بخشی از وصیت‌نامه وی مورد تاکید قرار گرفته است.

به گفته دادستان مرکز استان گیلان، مرحوم پوراحمد در انتهای این نامه تاکید کرده به غیر از خانواده‌اش کسی از محتوای نامه باخبر نشود و باتوجه به این‌که خانواده مرحوم از محتوای نامه مطلع هستند در صورت صلاحدید محتوای آن را منتشر خواهند کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۰۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان