//
کدخبر: ۳۹۳۰۶۹ //

ربودن و آزار و اذیت پزشک دزفولی / تصمیم عجیب شاکی چه بود؟

رئیس دادگستری دزفول گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شعبه روستایی این شهرستان، ستاد صبر و همیاران صلح، پرونده اختلاف بین یک پزشک و متهمان پس از هشت سال منتهی به صلح و سازش شد.

ربودن و آزار و اذیت پزشک دزفولی / تصمیم عجیب شاکی چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سال ۹۳ یکی از  پزشک  ان در  دزفول  با افرادی اختلافی پیدا می‌کند و مدتی بعد، این افراد اقدام به  ربودن  و  آزار  و  اذیت  پزشک می‌کنند که پس از هشت روز تلاش شبانه روزی ضمن دستگیری متهمان، فرد ربوده شده نیز آزاد می‌شود.

وی افزود: پس از تشکیل و رسیدگی به پرونده در دادگاه کیفری، با توجه به ابراز ندامت مجرمین از بزه خود و درخواست بخشش خانواده آنان از سوی پزشک و همچنین ضمن بررسی موضوع، این پرونده پس از گذشت سال‌ها برای صلح و سازش به شعبه روستایی بنوارحسین شورای حل اختلاف دزفول ارجاع داده می‌شود.

رئیس دادگستری دزفول بیان کرد: با تلاش فراوان ستاد صبر و اعضای شورای حل اختلاف در پویش "به حرمت امام رئوف می‌بخشم" و برگزاری جلسات متعددی با شاکی، حضور در محل کار وی و ساعت‌ها گفت و گو، موفق به جلب رضایت او شده‌اند و با این رضایت تمامی پرونده‌های موجود در دادسرا و دادگاه مختومه شد.

وی افزود: ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های مهم به منظور تحقق سیاست‌های قوه قضائیه و سند تحول قضایی یکی از برنامه‌های مهم و کاربردی دادگستری در سال ۱۴۰۲ است که تلاش می‌کنیم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها آمار عملکرد مصالحه‌ها را گسترش و افزایش دهیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۰۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان