//
کدخبر: ۳۹۲۷۵۸ //

۲ تصادف در جاده‌های زنجان سه فوتی برجا گذاشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۲ فقره تصادف در جاده‌های این استان سه نفر را به کام مرگ فرو برد.

۲ تصادف در جاده‌های زنجان سه فوتی برجا گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

به دنبال اعلام یک فقره تصادف در جاده زنجان – دندی به ندای امداد هلال احمر بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای در عوارضی زنجان – تبریز اعزام شد.

وی افزود: در این سانحه رانندگی یک دستگاه تریلی در کیلومتر ۶۷ این مسیر با کوه برخورد کرده بود و راننده و سرنشین آن در دم جان باخته بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی متشکل از پنج نجاتگر همراه با یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه ست هیدرولیک و یک دستگاه ست نجات بیش از چهار ساعت برای رهاسازی جانباختگان تلاش کردند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، پلیس راه، اورژانس، راهداری و آتش نشانی از عوامل حاضر در این سانحه رانندگی بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در ادامه به تصادف رانندگی دیگری در جاده زنجان – چورزق اشاره کرد و گفت: در این سانحه رانندگی نیز یک دستگاه سمند در کیلومتر ۴۵ این مسیر ارتباطی از پل سقوط کرد و راننده این خودرو نیز در دم جان باخت.

آقاجانلو افزود: به محض اعلام این حادثه در شامگاه گذشته، یک تیم عملیاتی چهار نفره از پایگاه کوهستان در مسیر تهم – چورزق به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: با تلاش بیش از یک ساعته نجاتگران در عملیات رهاسازی، جسد راننده خودروی سمند به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان