//
کدخبر: ۳۹۲۷۵۱ //

برادرکشی در عید پایتخت ! / برادر کوچکتر عید شومی داشت !

یکشنبه ششم فروردین ماه جاری، مرگ مشکوک مرد میانسالی در یک درگیری در محله مشیریه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

برادرکشی در عید پایتخت ! / برادر کوچکتر عید شومی داشت !
به گزارش فرتاک نیوز،

ماموران کلانتری ۱۶۹ مشیریه، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و متخصصان پزشکی قانونی به همراه محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد حدودا 60 ساله‌ای مواجه شدند که آثار ضرب و جرح با چوب روی بدنش مشهود بود؛ همچنین متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ متوفی را وقوع سکته در جریان درگیری اعلام کردند.​

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول با برادر کوچکتر خود در محله مشیریه به دلایل اختلافات عمیق خانوادگی و شخصی درگیر شده و درجریان این نزاع به کام مرگ فرو رفته است.

بازپرس ویژه قتل پس از دریافت این سرنخ مهم در پرونده، دستور بازداشت متهم را صادر کرد و بدین ترتیب متهم خیلی زود دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد.

با دستور محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۷۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان