//
کدخبر: ۳۹۱۷۹۴ //

تصادف وحشتناک در محور بوشهر- گناوه؛ ۷ کشته و مصدوم در برخورد ۲ خودرو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهراز برخورد دو خودرو پراید و ساینا و کشته و مصدوم شدن ۷ نفر در محور ساحلی بوشهر - گناوه خبر داد.

تصادف وحشتناک در محور بوشهر- گناوه؛ 7 کشته و مصدوم در برخورد ۲ خودرو
به گزارش فرتاک نیوز،

احسان ایزدپناه اشاره به برخورد دو خودرو سواری در محور ساحلی بوشهر به گناوه خبر داد و اظهار داشت: عصر امروز در محور ساحلی بوشهر به گناوه پس از اطلاع اورژانس به مرکز عملیات امداد ،مبنی بر برخورد 2 خودرو به‌صورت رخ به رخ ، سریعاً تیم‌های امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل این جمعیت با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه دلخراش 3 نفر از سرنشینان خودرو شامل 2 خانم و یک خردسال جان خود را از دست دادند  ادامه داد: 4 نفر سرنشین دیگر توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان بوشهر و اورژانس به بیمارستان گناوه انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در ادامه با اشاره به اجرا طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از 25 اسفند اظهار داشت: 450 نیروی امدادی در قالب 29 تیم شامل پایگاه موقت، ثابت و سیار در مناطق مختلف استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی 15 پایگاه امدادی جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: این پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در ورودی جاده‌ها و شهرها در خدمت به مسافران نوروزی فعالیت می‌کنند. در این پایگاه‌ها فضای دوستدار کودک، نماز خانه، ایستگاه‌های صلواتی و خدمات فرهنگی به مسافران عرضه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر با اشاره به ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه تیم‌های سحاب به گردشگران تصریح کرد: پایگاه‌های امدادرسانی هلال احمر در حوزه‌های جاده‌ای، ساحلی، کوهستان و امداد هوایی فعال هستند.

ایزدپناه با اشاره به فعال بودن تیم آنست سگ‌های تجسس در طرح نوروزی خاطر نشان کرد خودروهای امدادرسانی شامل آمبولانس، خودرو نجات، کمک دار، موتورسیکلت در طرح نوروزی بکارگیری شده است.

وی اضافه کرد: فعالان در عرصه طرح نوروزی خدمات راهنمایی اماکن تفریحی، اقامتی، آموزشی، ایستگاه‌های دوستدار کودک ارائه می‌دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۷۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان