//
کدخبر: ۳۹۱۷۳۵ //

همسرم با دختر جوان همسایه رابطه پنهانی داشت/ می‌خواهم تلافی کنم!

شوهرم مدام به من خیانت می کند دیگه خسته شده ام و قصد خیانت به او را دارم.

همسرم با دختر جوان همسایه رابطه پنهانی داشت/ می‌خواهم تلافی کنم!
به گزارش فرتاک نیوز،

در آخرین روزهای تابستان ۸ سال قبل زمانی که در اوج شور و حال جوانی قرار داشتم به مشهد مسافرت کردم و به همراه خانواده‌ام در یک هتل ساکن شدیم آن روزها تلاقی نگاهم با نگاه جوان ۲۳ساله‌ای به نام احمد مسیر زندگی‌ام را تغییر داد دیگر عاشق شده بودم و از هر فرصت و بهانه‌ای برای خلوت کردن با احمد استفاده می‌کردم او پسر مدیر هتل بود و من هم به بهانه‌های مختلف در هتل می‌ماندم تا بیشتر با احمد آشنا شوم که در این میان گاهی نیز پا را از صحبت و گفت وگو فراتر گذاشتیم.

درحالی که خانواده‌ام از این ارتباط پنهانی بی‌خبر بودند، مدتی بعد مشهد را به مقصد شهرمان ترک کردیم اما من دل باخته احمد بودم و ارتباط تلفنی ما با یکدیگر ادامه داشت تا این که روزی مادرم متوجه موضوع شد ومن هم به ناچار پرده از این ارتباط پنهانی برداشتم. به همین خاطر ۶ ماه بعد و در ایام نوروز دوباره به مشهد آمدیم و با وجود مخالفت‌های هر دو خانواده با یکدیگر ازدواج کردیم در چند ماه اول ازدواجمان چیزی نمی‌دیدم و تمام خوبی‌های دنیا را در وجود احمد خلاصه می‌دیدم اما کم کم به روابط نامشروع و دوستی او با دختران دیگر پی بردم. باورم نمی‌شد اما حقیقت داشت. تصمیم گرفتم به این عشق ناخالص پایان دهم و به شهرم بازگردم اما التماس‌های مادر احمد مرا از این تصمیم منصرف کرد.

در همین اثنا و درحالی که چند ماه از تولد فرزندم می‌گذشت دختر همسایه‌مان نیز از رابطه‌اش با احمد گفت. اگرچه به او قول دادم چیزی در این باره نگویم اما دیگر تحمل این زندگی برایم سخت بود چرا که احمد هیچ توجهی به من و فرزندم نداشت و مهر و محبت از زندگی ما رخت بربسته بود. در همین روزها بود که با رامین آشنا شدم و با انگیزه انتقام، من هم خیانت به همسر را با ادامه رابطه‌ام با رامین شروع کردم. دیگر هر روز بیشتر از یکدیگر فاصله می‌گرفتیم که متوجه شدم احمد این بار با یکی از بستگانش ارتباط دارد.

این درحالی بود که او پی به ارتباط خیابانی من و رامین نیز برده بود و با شکایت همسرم، به تحمل ده‌ها ضربه شلاق محکوم شدم اما نمی‌توانستم بدون مدرک پرده از ارتباطات خیابانی همسرم بردارم. تنفرم از او شدت گرفته بود که فهمیدم زن دیگری را به عقد موقت خودش درآورده است. تصمیم به طلاق گرفتم اما احمد برای شکنجه دادن من حاضر به طلاق نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۷۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان