//
کدخبر: ۳۸۹۵۳ //

خیلی وحشتناک/سر ۲ ملوان ویتنامی در فیلیپین را بریدند

سربازان فیلیپینی جسد بدون سر دو ملوان ویتنامی را که بدست تروریست‌های ابوسیاف به گروگان گرفته شده بودند، کشف کردند.

به گزارش فرتاک نیوز،

سخنگوی ارتش فیلیپین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: سربازان فیلیپین جسد بدون سر دو ملوان ویتنامی را که سال گذشته میلادی بدست گروه تروریستی ابوسیاف به گروگان گرفته شده بودند، نزدیک جزیره «باسیلان» پیدا کرد.

سخنگوی ارتش فیلیپین گفت: سربازان ما جسد بدون سر این افراد را با اطلاع‌رسانی ساکنان محلی پیدا کردند. همچنین سر جدا شده این افراد هم در کنار جسدشان افتاده بود. این دو نفر همان ملوانانی بودند که سال گذشته در کشتی خود مورد حمله ابوسیاف قرار گرفتند. ما به سفارت ویتنام در مانیل، پایتخت فیلیپین، اطلاع داده‌ایم.

در ژوئن سال گذشته میلادی تروریستهای ابوسیاف به یک کشتی حمله کردند و شش ملوان ویتنامی را به گروگان گرفتند. یکی از این ملوانان ماه گذشته در یک عملیات نظامی از دست ابوسیاف نجات یافت. هم اکنون با پیدا شدن جسد این دو نفر، سه ملوان ویتنامی دیگر در گروگان ابوسیاف هستند.

در جنوب فیلیپین، تروریست‌های داعش ISIS بخشی از شهر ماراوی را به کنترل خود در آورده‌اند. در درگیری نیروهای نظامی فیلیپین با این تروریست‌ها در شش هفته گذشته، تاکنون بیش از 400 نفر کشته شده‌اند که 85 نفر آنها از نیروهای امنیتی بوده‌اند.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان