//
کدخبر: ۳۸۸۸۱۲ //

درگیری مسلحانه دریابان چابهار با سوداگران مرگ

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۲۷ تن تریاک و دستگیری 4 قاچاقچی در جریان درگیری مسلحانه دریابان چابهار با سوداگران مرگ خبر داد.

 درگیری مسلحانه دریابان چابهار با سوداگران مرگ
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد‌ رفیعی از کشف ۲۲۷ تن تریاک و دستگیری چهار قاچاقچی در جریان درگیری مسلحانه دریابان چابهار با سوداگران مرگ خبر داد.

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی، دریابانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی «تنگ بیردست»، به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود به خاک کشور دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار دریابانان قرار گرفت.

وی افزود: قاچاقچیان مواد را در محل شناور و به‌صورت ماهرانه جاساز کرده بودند تا برای جابه‌جایی اقدام کنند که به محض مشاهده دریابانان، اقدام به تیراندازی کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرد.

رفیعی گفت: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی باید بدانند، امروز مرزداران، دریابانان و مجاهدان مرزبانی بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هرگونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای امت اسلامی در سرحدات کشورمان به ارمغان می‌آورند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۸۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان