//
کدخبر: ۳۸۶۶۵۴ //

قتل هولناک زن تهرانی در خودروی لاکچری اش / جسدش پیدا نشد + جزییات

سارقان خودرو به قصد ربودن ماشین شاسی بلند لاکچری زن میانسال او را به طرز هولناکی به قتل رساندند و جسد را دفن کردند.

قتل هولناک زن تهرانی در خودروی لاکچری اش / جسدش پیدا نشد + جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

حدود دو هفته قبل فرزندان زن میانسال به نام ناهید  مفقود  شدن ناگهانی او را به ماموران پلیس اطاع دادند.بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار عظیم سهرابی بازپرس شعبه 9 دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.​

در حالی که تحقیقات برای یافتن ردی از ناهید در دستور کار قضایی قرار گرفته بود،  خودرو  شاسی بلند  لاکچری  او در حاشیه شهر تهران در حالی کشف بود که آثار خون داخل خودرو دیده می شد.آزمایش های انجام شده نیز ثابت می کرد که این خون متعلق به ناهید است.بنابراین فرضیه  قتل  ناهید قوت گرفت.

تحقیقات ادامه پیدا کرد تا اینکه مشخص شد خودرو توسط 2 جوان در محل رها شده است که این 2 فرد تحت تعقیب قرار گرفتند و سرانجام شناسایی و دستگیر شدند. آنها بعد از اینکه تحت بازجویی قرار گرفتند به قتل ناهید اقرار کرده و اظهار داشتند به قصد سرقت خودرو، وارد ماشین زن میانسال شدند و سپس او را به حاشیه شهر کشاندند.اما به دلیل مقاومت ناهید، یکی از متهمین با ضربات چاقو ناهید را از پای درآورد و سپس جسد او را در مکانی نامعلوم دفن کردند.

در حال حاضر تلاش ماموران پلیس آگاهی برای پیدا کردن جسد ناهید ادامه دارد و متهمان برای روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا تحت تحقیق کارآگاهان آگاهی قرار دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان