//
کدخبر: ۳۸۶۲۵۱ //

اتفاق وحشتناک برای سرویس دانش آموزان در ماهنشان ! / مقصر کیست ؟!

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان گفت:واژگونی یک دستگاه پراید حامل دانش‌آموزان ماهنشانی به جراحت سطحی ۲ سرنشین آن منجر شد.

اتفاق وحشتناک برای سرویس دانش آموزان در ماهنشان ! / مقصر کیست ؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ مهدی میناخانی روز یکشنبه افزود: امروز یک دستگاه خودرو سواری پراید بر اثر لغزنده بودن جاده در نزدیکی یکی از روستاهای ماهنشان واژگون شد و به دنبال این حادثه ۲ نفر از سه سرنشین خودرو که دانش‌آموز بودند دچار جراحت سطحی و در محل مداوا شدند.

وی در خصوص خبر  تصادف  سروس معلمان در زنجانرود نیز گفت: چنین حادثه ای گزارش نشده و تنها مورد تصادف در راههای استان مربوط به حادثه خودروی حامل دانش آموزان است.

این مسوول یادآور شد: با توجه به وضعیت جوی استان از هموطنان در خواست می شود در صورت ضرورت سفر با همراه داشتن وسایل زمستانی شامل تجهیزات و مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی و زنجیر چرخ و همچنین اطلاع از وضعیت جاده های کشور سفر کنند.

میناخانی افزود: رانندگان و مسافران هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند تا در ادامه مسیر گرفتار مشکلات ناشی از شرایط جوی نشوند.

در زمان حاضر استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه ترددشمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۲۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان