//
کدخبر: ۳۸۵۶۳۱ //

۷ ساعت عملیات نفسگیر آتش نشانان در آتش سوزی هولناک یک هایپرمارکت در رشت

رئیس سازمان آتش نشانی رشت به آتش سوزی یک هایپرمارکت در این شهر اشاره کرد و گفت: ۵۹ آتش نشان به محل اعزام و آتش پس از ۷ ساعت مهار شد.

7 ساعت عملیات نفسگیر آتش نشانان در آتش سوزی هولناک یک هایپرمارکت در رشت
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام مؤمنی با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر  آتش سوزی  بزرگ در یک هایپر مارکت در یکی از خیابان‌های  رشت  اظهار کرد: با توجه به حجم حادثه ۲۰ خودروی اطفا، آبرسان، نردبان هیدرولیک و خودروی پشتیبان دستگاه تنفسی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۵۹ آتش نشان به محل آتش سوزی در محله رشتیان اعزام شدند، افزود: به دلیل مواد قابل اشتعال و آتش‌زا شامل مواد غذایی روغنی، بهداشتی، شوینده‌ها، اسپره‌های عطر، خوشبوکننده‌ها و حشره کش‌ها، آتش سوزی بزرگی در محل انبار این هایپر مارکت اتفاق افتاده بود.

مؤمنی با اشاره به شدت آتش سوزی که به سرعت گسترش یافته و خطر سرایت به آپارتمان و خانه ویلایی مجاور این فروشگاه بزرگ وجود داشت، ادامه داد: با تلاش فراوان آتش نشانان حریق پس از ۷ ساعت مهار شد.

وی از خستگی مفرط و از پای افتادن برخی آتش نشانان در این حادثه خبر داد و اضافه کرد: با حضور تیم‌های اورژانس مداوا و حال آنها مساعد است.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت تصریح کرد: به دلیل حجم زیاد وسایل انبار شده در این فروشگاه، گروه عملیاتی هنوز در حال لکه گیری محل آتش سوزی هستند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۶۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان