//
کدخبر: ۳۸۵۳۷ //

زمینگیری گردانندگان باند بین المللی سرقت در یاسوج

اعضای باند سارقان حرفه‌ای بین‌المللی با تلاش مأموران انتظامی شهر یاسوج دستگیر شدند.

زمینگیری گردانندگان باند بین المللی سرقت در یاسوج
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد روز دوشنبه اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل به شیوه‌های مشابه در مناطقی از شهر یاسوج مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد تحقیقات ویژه‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.وی افزود که کارآگاهان پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد با بررسی روش‌ها و زمان وقوع سرقت‌ها و استفاده از اقدام‌های فنی و پلیسی نتیجه گرفتند عمده سرقت‌ها با یک شیوه و توسط چند نفر انجام می‌شد و سارقان نیز از استان خارج می‌شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چند شب قبل با توجه به وقوع 2 فقره سرقت منزل در یاسوج چند گروه از مأموران پلیس آگاهی این استان با بررسی نامحسوس هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده ارتباطی یاسوج - اصفهان به یک دستگاه خودروی پژو پارس به رانندگی یک مرد و سرنشینی 2 زن و یک مرد مشکوک شدند.انصاری عنوان کرد که همزمان با توقف خودرو یکی از سرنشینان بسته‌ای را به بیرون پرتاب کرد که پس از دستگیری سرنشینان و پیدا شدن بسته مشخص شد حاوی مقادیری طلا، جواهرات و پول است.

وی ابراز داشت: متهمان در بازجویی‌های اولیه مدعی شدند این مقدار طلا را در یکی از پارک‌های یاسوج پیدا کرده‌اند اما پس از انتقال به پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد در بازجویی‌های بعدی به 29 فقره سرقت منزل در این شهر و سرقت‌های دیگر در اصفهان، خوزستان، شهرکرد و کشورهای عراق و هند اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت که در ادامه مأموران یک زن همدست این باند را نیز شناسایی و دستگیر کردند و تلاش برای دستگیری 2 متهم مرد دیگر نیز ادامه دارد.

سردار انصاری اظهار داشت: اموال سرقتی مکشوفه از این متهمان شامل 455 گرم طلا، 425 گرم بدلیجات به ارزش 82 میلیون ریال، 392 دلار و 370 روپیه؛ واحد پول هند است.

وی افزود که پس از بازسازی صحنه‌ سرقت‌های انجام شده منزل توسط این باند در یاسوج متهمان تحویل مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد شده و روانه زندان شدند.

 

منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان