//
کدخبر: ۳۸۴۶۵۰ //

دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی و شرارت در هرسین

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش شهر هرسین که با ایجاد درگیری و قمه کشی باعث ایجاد رعب و حشت و اخلال در نظم عمومی شده بودند، خبر داد.

دستگیری 6 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی و شرارت در هرسین
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از تماس مردمی با پلیس 110 مبنی بر درگیری و نزاع گسترده میان 6 نفر مقابل پارک امام علی (ع) هرسین، تیم هایی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: ماموران پس از حضور مشاهده کردند 6 نفر ضمن عربده کشی با شمشیر و قمه مشغول درگیری و زدوخورد هستند به گونه ای که اقدام آن ها باعث ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی شده بود.
سرهنگ آمویی تصریح کرد: ماموران انتظامی هرسین نیز با مشانده این صحنه و به منظور حراست از امنیت و آرامش شهروندان و جامعه به سرعت نسبت به پایان دادن به درگیری و دستگیری اشرار و عاملان نزاع دسته جمعی اقدام کردند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به زخمی شدن هر 6 شرور، از انتقال آن ها به مراکز درمانی خبر داد و گفت: کارهای درمانی این افراد تحت الحفظ پلیس در حال انجام است.
وی تاکید کرد: بدون شک عاملان نزاع دسته جمعی پس از بهبودی، برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی خواهند شد تا به آن ها و دیگر اشرار و اراذل ثابت شود هم پلیس و هم دستگاه قضائی اهتمام لازم برای برخورد قاطعانه با آن ها را دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۶۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان