//
کدخبر: ۳۸۲۷۸۷ //

ناکامی دختر جوان برای اخاذی میلیاردی در اسلام آباد غرب

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری دختر جوانی در اسلام آبادغرب خبر داد که با فتوشاپ تصویر دختردایی خود قصد اخاذی میلیاردی از وی را داشت.

ناکامی دختر جوان برای اخاذی میلیاردی  در اسلام آباد غرب
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "جمال سلمانی" اظهار داشت: پس از مراجعه دختر جوانی به پلیس فتا اسلام آبادغرب مبنی بر اینکه تصاویر خصوصیش بر روی تصاویر غیراخلاقی فتوشاپ شده و فردی با ارسال پیامک به وی برای منتشر نشدن آن تصاویر قصد اخاذی 10 میلیارد ریالی را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با دریافت این گزارش تحقیقات همه جانبه خود را آغاز کرده و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شده و در عملیاتی وی را در یکی از روستاهای اسلام آبادغرب دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با انتقال دختر جوان به مقر انتظامی و حضور فرد شاکی مشخص شد متهم، دختر عمه وی می باشد و به خاطر برخی اختلافات خانوادگی و از آنجایی که شاکی از وضعیت مالی خوبی برخوردار بوده تصمیم به انجام چنین کاری گرفته است.

سردار سلمانی در پایان با اشاره به اعتراف متهم به جرم ارتکابی، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و مجرم دستگیر شده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۷۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان