//
کدخبر: ۳۸۰۲۰ //
سرپرست سازمان اورژانس کشور:

اعزام دو‌فروند بالگرد اورژانس به محل حادثه ریزش تونل برفی درازنا /تاکنون یک کشته و یک مصدوم

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: به محض وقوع حادثه ریزش تونل برفی در روستای کمندان لرستان دو دستگاه آمبولانس و دو فروند بالگرد اورژانس 115 به محل اعزام شدند.

اعزام دو‌فروند بالگرد اورژانس به محل حادثه ریزش تونل برفی درازنا /تاکنون یک کشته و یک مصدوم
به گزارش فرتاک نیوز،

 از پایگاه خبری وبدا، پیرحسین کولیوند افزود: تاکنون یک مرد 27 ساله دراین حادثه فوت کرده که توسط بالگرد به بیمارستان امام علی (ع) ازنا منتقل و همچنین یک مرد 28 ساله نیز مصدوم شده که درمحل حادثه به صورت سرپایی درمان و ترخیص شد.

وی تاکید کرد: درحال حاضر آمار دقیقی از تعداد افراد فوت شده و مصدومین نیست و آمارهای اعلام شده در مورد این حادثه مورد تایید نیست.

پیش تر معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر لرستان اعلام کرده بود که براثر ریزش تونل برفی در شهرستان ازنا یک نفر جان خود را از دست داد.

محمدباقر محمدی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه حادثه ساعت 16 امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: تیم های هلال احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی 12 نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر در قالب دو تیم پشتیبانی و عملیاتی به محل اعزام شده اند.

محمدی یادآور شد: بالگرد امداد و نجات هلال احمر نیز به منطقه اعزام شده است.

تونل برفی به صورت طبیعی در برف و یخ های دامنه زیبا و سربه فلک کشیده اشترانکوه در منطقه کمندان شهرستان ازنا بوجود آمده است که طول این تونل بیش از 800 متر و ارتفاع آن از کف تونل تا سقف بین 2/5 تا 3 متر می باشد.

دره ای زیبا واقع در روستای کمندان ازنا که هر ساله براثر ریزش بهمن های سهمگین درون آن توده ای از برف تشکیل می شود و پس از جاری شدن آب ناشی از ذوب برف ها در فصل بهار، تونلی بسیار زیبا در آن به وجود می آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان