//
کدخبر: ۳۷۹۸۲۴ //

سنگ پران های "قصرشیرین" هم دستگیر شدند / پلیس کرمانشاه وارد عمل شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 2 عامل سنگ پرانی به سمت کامیون ها در شهرستان "قصرشیرین" خبر داد.

سنگ پران های "قصرشیرین" هم دستگیر شدند / پلیس کرمانشاه وارد عمل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از فراخوان های متعدد شبکه های معاند مبنی بر اعتصاب کامیون داران، تعدادی افراد در همراهی با دشمنان نظام و انقلاب اقدام به ایجاد مزاحمت و سنگ پرانی به سمت کامیون ها کردند.

وی ادامه داد: پس از دریافت گزارش های مبنی بر چند مورد سنگ پرانی به سمت کامیون ها در مسیرهای منتهی به بازارچه های مرزی "پرویزخان" و "خسروی" که جزو فعال ترین بازارچه های کشور هستند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا ماموران انتظامی قصرشیرین با افزایش گشت های هدفمند موفق به شناسایی 2 نفر از عاملان سنگ پرانی به سمت کامیون ها شده و پس از مدتی تعقیب و گریز موتورسیکلت آن ها را متوقف و نسبت به دستگیریشان اقدام کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی از موتورسیکلت توقیفی، تعدادی میخ دست ساز که برای پرتاب روی جاده و پنچرکردن لاستیک کامیون ها ساخته شده است، کشف شد.

وی در پایان از معرفی 2 جوان 29 و 32 ساله به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: برخورد قاطعانه با چنین افرادی که برای دیگران مزاحمت ایجاد و خواسته یا ناخواسته در مسیر همسویی با دشمنان قرار گرفته اند جزو اولویت های اصلی پلیس است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان